۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
شاخص امید به زندگی پس از انقلاب اسلامی بیش از ۲۰ سال افزایش یافته است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

شاخص امید به زندگی پس از انقلاب اسلامی بیش از ۲۰ سال افزایش یافته است

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برکات مختلف انقلاب اسلامی گفت: شاخص امید به زندگی پس از انقلاب در کشور بیش از ۲۰ سال افزایش یافته و به ۷۷ سال رسیده است.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم‌اکنون در دورترین نقاط کشور خدمات درمانی ارزان و حتی رایگان برای اقشار مختلف مردم فراهم شده که این امر نشان‌دهنده عدالت اجتماعی در کشور است.

مرتضوی افزود: اکنون ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی بوده و بقیه مردم نیز از خدمات بیمه سلامت و سایر صندوق‌های درمانی بهره‌مند هستند ...

وی با اشاره به برکات مختلف انقلاب اسلامی گفت: شاخص امید به زندگی پس از انقلاب در کشور بیش از ۲۰ سال افزایش یافته و به ۷۷ سال رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: خوشبختانه به برکت نظام هر فرد ایرانی متقاضی بیمه درمانی قادر است در صورت تمایل زیرپوشش قرار گرفته و از مزایای مختلف آن استفاده کند

مرتضوی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات مختلفی به‌ویژه در حوزه بهداشت و درمان به اقشار مختلف جامعه صورت گرفته است که باید مسئولان در راستای حوزه تبیین آن را به اطلاع مردم برسانند.

وی با ابراز خوشحالی از وجود آخرین تجهیزات پزشکی در استان کرمانشاه گفت: حضور سالانه بیش از ۲۰۰ بیمار از کشورهای خارجی برای انجام اعمال جراحی سنگین نشان‌دهنده توانایی این استان در حوزه‌های بهداشتی و درمانی است.

مرتضوی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که کرمانشاه را سینه ستبر انقلاب اسلامی نامیدند، یادآور شد: این استان موصوف به انقلابی‌گری است و از پیش از انقلاب اسلامی شخصیت‌های برجسته‌ای در آن میدان‌دار جریان مبارزات انقلابی بودند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس نیز مرزداران غیور این استان به دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان ساخت: در دهه فجر امسال تعداد ۳۳ طرح عمرانی در حوزه سلامت به مساحت حدود هفت هزار متر مربع و با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال در استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۲۰۴٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha