۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
ایجاد فرصت شغلی در کشور امسال از مرز یک میلیون فراتر رفت
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ایجاد فرصت شغلی در کشور امسال از مرز یک میلیون فراتر رفت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: امسال براساس آمارهای کاملاً مستند، ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور از مرز یک میلیون در سال فراتر رفته است.

به گزارش بازار، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال براساس آمارهای کاملاً مستند، ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور از مرز یک میلیون در سال فراتر رفته است.

مرتضوی با اشاره به اینکه برخی از رسانه‌ها به دلیل نداشتن اطلاعات کافی نقدی بر این آمارها داشتند، افزود: این آمار به شیوه‌های مختلف قابل راستی‌آزمایی است.

وی گفت: رئیس‌جمهور در چند حوزه که مشکلات اساسی کشور بود، دستوراتی را صادر کرد که یکی از این حوزه‌ها موضوع اشتغال بود و عملکرد استان‌ها در این بخش نشان می‌دهد که بیش از پیش‌بینی‌ها در این زمینه تحقق اهداف داشته‌ایم.

مرتضوی تأکید کرد: در ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه رصد داریم که قادر است واحد به واحد، بخش به بخش و حتی روستا به روستا معدل استان را در زمینه ایجاد اشتغال ارائه کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که این آمار همچنین به سه شیوه پیامکی، تلفنی و نظارت‌های میدانی قابل راستی‌آزمایی است، یادآور شد: همچنین آخرین آمار مرکز آمار ایران مؤید ایجاد یک میلیون فرصت شغلی است.

مرتضوی افزود: علاوه بر این بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی هستند که همگی می‌توانند از طریق آمار تعداد بیمه‌شدگان جدید این صحت‌سنجی را انجام دهند که بر همین اساس از یک میلیون فرصت شغلی در طی یک سال گذشته‌ایم و برنامه‌ریزی ما این است که در سال‌های آینده با دیگر اقدامات تحولی بیشتر از یک میلیون فرصت شغلی را نیز ایجاد کنیم.

کد خبر: ۲۰۴٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha