۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
برخلاف تصورات دشمن، تجارت ما رشد ۴۰ درصدی داشته است
رئیس جمهور:

برخلاف تصورات دشمن، تجارت ما رشد ۴۰ درصدی داشته است

رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات داخلی کشور نباید منتظر بیگانگان باشیم، ما نیروهای کارآمدی داریم که با اتکاء به آنان می‌توانیم موانع را برطرف کنیم.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جمع مردم شهرری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: مهمترین ظرفیت جمهوری اسلامی در شرایط کنونی نیروی متراکم و وفادار به انقلاب و ارزشها هستند که باید این ظرفیت ها شناحته شود.

رئیس قوه مجریه افزود: امروز ما معتقدیم باوجود تمام مشکلات، شرایط به نحوی پیش خواهد رفت که مشکلات درست خواهد شد و آینده را روشن می‌بینیم

وی خاطرنشان کرد: امام راحل پرچم استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را برپایه دین و ارزشهای الهی برافراشت، این همان پرچم اقتدار، عزت وافتحار برای کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز ملت ایران هویت دینی خود را به برکت خون شهدا بازیافته، ملت ایران اراده کرده است که خود سرنوشت خود را رقم بزند و روی پای خود بایستد.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: امروز ملت بزرگ ایران ملتی سرافراز و افتخار دارد که در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده است.

رئیس‌جمهور خطاب به دشمنان گفت: شما دچار اشتباه محاسباتی شده‌اید و در مسائل منطقه ما فتنه گری می‌کنید، مردم ما شما را خوب می‌شناسند، شرایط سخت را با همکاری و پشتکار و آگاهی پشت سر خواهیم گذاشت.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه، با مشارکت خوب مردم بحران کرونا مهار شد، گفت: دشمنان شرایطی مهیا کردند که ما نه تولید داشته باشیم و نه تجارت، اما به برکت راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب و حضور شما در شرایطی هستیم که تحریم‌ها خنثی شده است.

وی ادامه داد: آنان فکر می‌کردند می‌توانند تجارت ما را متوقف کنند اما شکست خوردند، امام برخلاف تصورات آنان تجارت ما رشد ۴۰ درصدی داشته است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی که در جنگ ترکیبی و تحریم‌ها بر علیه مردم کار کردند پیام می‌دهند که بیایید بنشینید و باهم صحبت کنیم.

آیت الله رئیسی افزود: باید از مردم عزیز شهر ری تشکر مضاعف کرد، آن‌ها میزبان زائران گرامی مضجع نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هستند، مردم این منطقه همیشه در کنار امام و رهبری ایستاده‌اند و مدافع انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی بابیان اینکه باید از میراث امام راحل صیانت و پاسداری کرد، اظهارداشت: پیشرفت و توسعه را برای کشور ضروری می‌دانیم، اما پیشرفت در پرتو عدالت باید باشد.

رئیس‌جمهور خطاب به مدیران و مسئولان گفت: امروز خدمت به مردم برای من و شما بزرگترین افتخار و جایگاه ما نوکری مردم است، مطلقا اجازه ندهید فساد در هیچ جایی رخنه کند و با روابط فساد آمیز مبارزه کنید.

رئیسی اضافه کرد: به برکت خون مطهر شهدا، بیداری اسلامی در منطقه بوجود آمده است، بسیاری از ملت‌های منطقه همچون فلسطین، لبنان، یمن و بسیاری از نقاط عالم عزت خود را به برکت انقلاب اسلامی باز یافته‌اند.

کد خبر: ۲۰۴٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha