۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
۴۶ سرمایه گذار در شهرک های صنعتی مازندران جذب شده است
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

۴۶ سرمایه گذار در شهرک های صنعتی مازندران جذب شده است

ساری - موسوی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۶ قرارداد جدید با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

به گزارش بازار به نقل از شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی در راستای حمایت و مشوقهای دولت در جهت ایجاد رونق تولید و اقتصاد و اشتغال پایدار انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده و به منظور جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار، شرکت شهرکهای صنعتی موفق به جذب ۴۶ متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده است.

موسوی با اشاره به میزان مساحت واگذاری شده زمین اظهار کرد: در دو ماه نخست سالجاری ۸۴ هزار مترمربع از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

وی تصریح کرد: متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان می توانند از مزایای مستثنی بودن قانون شهرداریها، صدور رایگان پایان کار و واگذاری اقساطی حقوق انتفاع زمینهای صنعتی بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۰٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha