۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
افزایش تعرفه خدمات مهندسی با درنظر گرفتن ملاحظات مردمی انجام می‌شود
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی:

افزایش تعرفه خدمات مهندسی با درنظر گرفتن ملاحظات مردمی انجام می‌شود

معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه تعیین تعرفه خدمات مهندسی با رعایت ملاحظات مردمی و برآورد انتظارات مهندسان انجام می‌شود بر اجرای طرح نهضت ملی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان در نشستی مشترک که با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان تشکیل شد، گفت: یکی از اولویت‌های معاونت مسکن و ساختمان، استقرار کامل ساختار نظام مهندسی ساختمان بود که در این خصوص به شکل ویژه پیگیری‌ها از طریق وزیر راه و شهرسازی انجام شد.

معاون مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اجرای پروژه طرح نهضت ملی مسکن با فضای همدلی امکانیذیر است، توضیح داد: در خصوص مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در موضوع افزایش تعرفه تاکید ما این است که باید ملاحظات مردم نیز در این خصوص لحاظ شود.

وی توضیح داد: انباشتی از مسائل وجود دارد که به ترتیب اولویت در تفاهم با سازمان نظام مهندسی ساختمان حل خواهد شد.

گفتنی است، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان کشور، اولویت این وزارتخانه را رشد تولید مسکن مطابق با نیاز و قانون مصوب عنوان کرد و از تشکیل کمیته ۵ نفره برای پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبر داد.

کد خبر: ۲۰۴٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha