۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱
ایجاد ۱۶ هزار شغل جدید در حوزه تجارت در بوشهر|۱.۶ میلیارد دلار کالا وارد گمرکات استان بوشهر شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد ۱۶ هزار شغل جدید در حوزه تجارت در بوشهر|۱.۶ میلیارد دلار کالا وارد گمرکات استان بوشهر شد

بوشهر- صفوی مدیر کل صنعت و معدن استان بوشهر از ایجاد ۱۶ هزار شغل جدید در حوزه تجارت در استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون حدود ۱.۶ میلیارد دلار کالا وارد بنادر و گمرکات استان بوشهر شده است.

سید مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در دهه فجر امسال در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی استان بوشهر بالغ بر ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه، افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شوند.

وی افزود: حجم و ارزش ریالی پروژه‌ها نسبت به سنوات گذشته، رشد محسوسی داشته و امیدوارم این روند تداوم یابد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال در حوزه تجارت و اصناف در سطح استان روند رو به رشدی داشته و البته تا پایان سال افزایش می‌یابد.

صفوی از ایجاد ۱۶ هزار شغل در حوزه تجارت در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ پروانه کسب در استان بوشهر صادر شده که ۱۵ هزار و ۹۹۷ شغل در حوزه تجارت و اصناف ایجاد شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از ۱۲.۵ میلیارد دلار صادرات و ۱.۶ میلیارد دلار واردات در بنادر و گمرکات استان بوشهر انجام شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ابراز داشت: در سال جاری بیش از ۲۸ پروانه بهره‌برداری صنعتی با اشتغال ۹۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر صادر شده است.

صفوی افزود: همچنین ۱۶۲ فقره، جواز تاسیس با پیش بینی اشتغال حدود ۵ هزار نفر و سرمایه گذاری حدود ۵ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر صادر شده است.

کد خبر: ۲۰۴٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha