۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
بخش مهم و عمده ساخت و عرضه مسکن بر دوش اداره کل راه و شهرسازی است
استاندار زنجان:

بخش مهم و عمده ساخت و عرضه مسکن بر دوش اداره کل راه و شهرسازی است

زنجان-استاندار زنجان،گفت: با وجود نیاز کشور به ساخت مسکن برای مردم در طی سال‌های گذشته به این امر بی توجهی شد، و در این میان بخش مهم و عمده ساخت و عرضه مسکن بر دوش اداره کل راه و شهرسازی استان است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، محسن افشارچی اظهار کرد: در مقطعی باید واحد مسکونی برای مردم ساخته می‌شد ولی محقق نشده است.

وی ابراز کرد: بار زیاد ساخت و عرضه مسکن بر دوش اداره کل راه و شهرسازی استان است و باید شرکتهای خدمات رسان با این اداره کل همکاری کنند.

استاندار زنجان گفت: با وجود نیاز کشور به ساخت مسکن برای مردم طی سال‌های گذشته به این امر بی توجهی شده است و عدم توجه به مسئله خانه دار شدن مردم، در حال حاضر باعث انباشت تقاضای مسکن شده و بخش مهم و عمده ساخت و عرضه مسکن بر دوش اداره کل راه و شهرسازی استان است.

افشارچی تاکید کرد: مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان نگران وضعیت منابع آبی و خشکسالی هستند که این نگرانی به حق است.

وی افزود: ۱۵ چاه بحران در استان حفر می‌شود تا مشکل آب حل شود ولی همه دستگاه‌های خدمات رسان باید اداره کل راه و شهرسازی را در اجرای طرح عظیم ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حمایت کنند.

استاندار زنجان اظهار داشت: دغدغه و اولویت کاری بنده حل مشکل مسکن مردم استان است و برای خانه دار شدن همه متقاضیان مسکن در استان همه باید تلاش و جدیت لازم را به کار ببندیم.

افشارچی گفت: امروز مسئله اصلی خانه دار کردن سریع مردم است و باید گلایه‌ها کنار گذاشته شود و تمام زیر ساختها برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن فراهم شود و در این شرایط امروز جامعه باید با همراهی و همدلی در اجرای نهضت ملی مسکن موفق شویم.

وی یاد آورشد: در حال حاضر حجم زیادی از ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان است و از این بابت فشارهای زیادی به مجموعه اداره کل راه و شهرسازی وارد می‌شود.

کد خبر: ۲۰۳٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • آزاد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      0 0
      بنام خدا دولت باید تعاونیهای موجود مسکن را در کشور رفع مشکل وفعال کند ونقش تسهیل گر وحمایتی داشته باشد نه خودش مسکن ساز ومسکن در افزایش ازدواج وزاد ولد تاثیر دارد.
    • آزاد IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
      0 0
      خیلی از خانوادها بخاطر آینده فرزندانشان از تعاونیها مسکن زمین خریدند ولی سی سال گذشته هنوز نمگذارند به محدوده شهری بیایند تا خانوادها خودشان به جوانان خودشان خانه بسازند وتازه سن ازدواج شان هم گذشته.