۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
۱۹.۵ هزار میلیارد ریال ارزش معاملات هفته دوم بهمن‌ماه بورس انرژی ایران

۱۹.۵ هزار میلیارد ریال ارزش معاملات هفته دوم بهمن‌ماه بورس انرژی ایران

ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته دوم بهمن‌ماه بیش از ۱۹ هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال بود.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، این هفته ۱۰۹ هزار و ۳۳۲ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۱۹ هزار و ۳۴۵ میلیارد و ۷۴ میلیون ریال در تابلوی نفت، گاز و سایر حامل‌های انرژی فروخته شد که معادل ۹۹ درصد از ارزش کل معاملات این هفته بود.

در هفته منتهی به ۱۲ بهمن، ارزش معاملاتی رینگ بین‌الملل ۶ هزار و ۱۹۶ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال و ارزش معاملاتی رینگ داخلی ۱۳ هزار و ۱۴۸ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال بود. در این هفته فراورده‌های گاز مایع، بنزین و رافینت در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲ و متانول در رینگ داخلی به‌ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارزش معاملات ۳ هزار و ۵۰۰ ورقه گواهی ظرفیت فروخته‌شده در هفته دوم بهمن نیز ۱۹۳ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال و ۷۱ ورقه سلف موازی استاندارد بیش از ۴ میلیارد و ۵۶۹ میلیون ریال بود. همچنین ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال، ۱۷ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال و ۳۷ هزار و ۶۷ گواهی سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل معامله به ارزش ۳۴۱ میلیون ریال در این هفته دادوستد شد.

کد خبر: ۲۰۳٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha