۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
احتمال جهش قیمت برای ریپل| رسیدن قیمت به نقطه حساس
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال جهش قیمت برای ریپل| رسیدن قیمت به نقطه حساس

قیمت ریپل روز چهارشنبه با افزایش یک درصدی به ۰.۴۰۲۴ دلار رسید که دلیل آن، انتشار گزارش مالی ریپل برای سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ بوده است.

به گزارش بازار؛ علیرغم سکون شکل گرفته در بازار رمزارزها طی دو روز گذشته و اصلاح قیمت برخی از آلتکوین ها در بازار، قیمت ریپل روز چهارشنبه با افزایش یک درصدی به ۰.۴۰۲۴ دلار رسید که دلیل آن، انتشار گزارش مالی ریپل برای سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ بوده است.

بر اساس این گزارش، قیمت ریپل همچنین از نیمه شب گذشته با افزایش ۳.۵ درصدی مواجه شده تا مجموع سود ۳۰ روز گذشته خود را به ۱۸ درصد افزایش دهد. ریپل در گزارش مالی خود برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ مدعی شده که بیش از ۲۲۰ میلیون دلار توکن طی این بازه زمانی به فروش رسانده است؛ موضوعی که منجر به بازگشت توجه سرمایه گذاران به سمت این رمزارز محبوب و قدیمی شده و نهایتا به دلیل افزایش تقاضا در بازار، قیمت آن افزایش یافت.

پیش بینی قیمت ریپل

نمودار قیمت ریپل نشان دهنده آماده شدن احتمالی این رمزارز برای آغاز رالی جدید است. پس از ناتوانی ریپل برای عبور از مقاومت ۵۰ روزه خود، از روز گذشته شاهد افزایش RSI بوده ایم که نشان دهنده بازگشت قیمت است.

احتمال جهش قیمت برای ریپل| رسیدن قیمت به نقطه حساس

با اینحال، متوسط قیمت ۳۰ روزه این رمزارز (خط قرمز در نمودار) در حال نزدیک شدن به متوسط قیمت ۲۰۰ روزه (خط آبی) است که احتمال قطع کردن این دو خط توسط یکدیگر وجود دارد. این حالت، معمولا بیانگر آغاز یک رالی و جهش احتمالی در قیمت است.

با اینحال، باید منتظر ماند و دید که قیمت بیت کوین به عنوان تاثیرگذارترین رمزارز بازار به چه شکل خواهد بود؛ چراکه بدن افزایش قیمت چشمگیر برای بیت کوین نمی توان در انتظار رالی قیمت برای آلتکوین ها در حالت عادی بود.

از سوی دیگر، با وجود فروش ۲۲۶ میلیون دلاری توکن توسط ریپل در سه ماهه چهارم، باید توجه داشت که این میزان فروش در سه ماهه سوم حتی بیش از این نیز بوده و روی ۳۱۰ میلیون دلار قرار داشته است. لذا نمی توان این فروش توکن را نیز ملاک قرار داد.

علیرغم همه این موارد، آنچه مسلم است، طی روزها یا شاید هفته های آتی، باید شاهد یک رالی قیمت برای ریپل باشیم که رخ داد آن نیز بعید نیست.

کد خبر: ۲۰۳٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha