۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
یک هزار و ۱۱۶ فرصت اشتغال‌زایی در حوزه تولید و صنعت اردبیل ایجاد می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

یک هزار و ۱۱۶ فرصت اشتغال‌زایی در حوزه تولید و صنعت اردبیل ایجاد می‌شود

اردبیل - صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۱۱۶ نفر با بهره‌برداری از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در دهه فجر محقق می‌شود.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بهره‌برداری از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و به همین منظور ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها اختصاص خواهد یافت که زمینه ایجاد فرصت‌ها و اشتغال‌زایی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۱۱۶ نفر با بهره‌برداری از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: بهره‌برداری از عمده این طرح‌ها برای رونق اقتصادی مناطق مختلف استان به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و اساسی مطرح بوده و باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام یابد تا بتوانیم رونق اقتصاد و اشتغال استان را شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: فراهم‌سازی شرایط مناسب برای جوانان و ایجاد بسترهای تحول‌زا در حوزه صنعت و معدن در استان بسیار مهم و اساسی است و نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود چرا که این موضوع در حال حاضر برای ما دارای اولویت محسوب می‌شود.

صادقی اظهار کرد: اردبیل ۲۵ درصد آب بسته‌بندی کشور را تولید می‌کند که با راه‌اندازی مجموعه‌های جدید چندین واحد آب معدنی در شهرک تخصصی نیر به چرخه فعالیت بازمی‌گردند و درصدد هستیم با تقویت تولید عناصر فلزی نسبت به فعال‌سازی معادن آهن و تامین مواد اولیه محصولات تولیدی استان گام‌های اساسی برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: نظارت بر اکتشاف و توسعه صنایع فرآوری در بخش معدنی با توجه به اینکه در استان نیز پهنه‌های متعددی شناسایی شده باید مورد توجه واقع شود تا شاهد راه‌اندازی مجموعه‌های فرآوری معادن در استان با ظرفیت همه‌جانبه باشیم.

کد خبر: ۲۰۳٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha