۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
همکاری مشترک برای توسعه فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در مناطق آزاد
در دیدار معاون وزیر صمت با عبدالملکی مطرح شد

همکاری مشترک برای توسعه فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در مناطق آزاد

در دیدار معاون وزیر صمت با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، بر همکاری مشترک برای ارتقای فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تأکید شد.

به گزارش بازار، توسعه مناطق ویژه اقتصادی در اختیار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و ارتقای شاخص‌های صنعتی و تولیدی در مناطق آزاد از مهمترین مواردی بود که در این جلسه برای ارتقای همکاری‌ها مورد توجه و بررسی قرار گرفت.

دو طرف در این دیدار بر همکاری مشترک برای توسعه صنایع در مناطق ویژه اقتصادی و حمایت از فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی تأکید کردند.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۴۰ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره برداری، ۸۵ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۸ قرارداد منعقده و بهره برداری از ۴۹ هزار و ۸۸۲ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۷۰ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۹۸ هزار و ۵۹۵ نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

کد خبر: ۲۰۳٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha