۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
افزایش ۱۵ دلاری نرخ اونس/ سکه ۱۵۰ هزار تومان گرانتر شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش ۱۵ دلاری نرخ اونس/ سکه ۱۵۰ هزار تومان گرانتر شد

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت اونس در بازار جهانی با افزایش ۱۵ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۷۴۸ دلار رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب اظهار کرد: امروز قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

وی افزود: افزایش قیمت دلار در بازار داخلی و اونس در بازارهای جهانی منجر به افزایش ۱۵۰ هزار تومانی قیمت تمام سکه طرح قدیم و تمام سکه طرح جدید شد. امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت هفت میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و تمام سکه طرح جدید با قیمت هفت میلیون و ۵۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه با افزایش ۵۰ هزار تومانی به سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: قیمت هر قطعه ربع سکه نیز با تجربه افزایش ۱۵۰ هزار تومانی به دو میلیون و ۲۲۰ هزار تومانی رسید. هر قطعه سکه یک گرمی نیز با افزایش ۵۰ هزار تومانی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد.

وی با بیان اینکه امروز هر مثقال طلا با نرخ سه میلیون ۲۲۳ هزار تومان خرید و فروش می شود، گفت: امروز قیمت هر مثقال طلا نسبت به روز قبل ۵۳ هزار تومان گرانتر شده است.

به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر؛ امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ ۷۴۴ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز قبل افزایش ۱۲ هزار تومانی را نشان می دهد.

کد خبر: ۲۰٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha