۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
شهرداری تهران، امکان تحقق بخشیدن به بودجه ۱۴۰۲ را دارد
رئیس شورای عالی استان‌ها:

شهرداری تهران، امکان تحقق بخشیدن به بودجه ۱۴۰۲ را دارد

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: بودجه ۱۴۰۲ تحقق‌پذیر است و روند خوبی که دارد نشان می‌دهد اشراف بیشتری بر برنامه‌ها پیدا کرده و دولت نیز اقدامات تعاملی بیش‌تری با شهرداری تهران خواهد داشت.

به گزارش بازار، پرویز سروری درباره کلیت بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران، اظهار داشت: لایحه بودجه را به تازگی تحویل گرفتیم و در حال بررسی آن هستیم. بودجه امسال ساختار و تدوین خوبی دارد.

وی در خصوص تحقق‌پذیری بودجه ۱۴۰۲ افزود: شهرداری امسال نشان داد امکان تحقق بودجه طبق برنامه‌ریزی‌ها را دارد. در گذشته می‌گفتند که شهرداری نمی‌تواند رقم بودجه را تامین کند، اما اینگونه نبود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: صد در صد بودجه ۱۴۰۱ تامین می‌شود و می‌توان در مرز ۶۰ هزار میلیاردی بودجه ۱۴۰۱ قرار گرفت؛ در صورتی که میزان بودجه ۵۰ هزار میلیارد بوده است.

سروری با اشاره به دور از ذهن نبودن پیشنهاد بودجه امسال به مبلغ ۷۸ هزار میلیارد تومان اظهار کرد: شهرداری نسبت به سال گذشته بهتر می‌تواند بودجه را تحقق ببخشد و اقدامات مناسب را در این زمینه انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اکنون شهرداری توانست بودجه ۱۴۰۱ را تامین کند و در حال حاضر هم رقم متفاوتی برای سال آینده ارائه نکرده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۲ تحقق‌پذیر است و روند خوبی که دارد نشان می‌دهد اشراف بیشتری بر برنامه‌ها پیدا کرده است. دولت نیز اقدامات تعاملی بیش‌تری با شهرداری تهران خواهد داشت. روند مثبتی را به‌ویژه در حوزه حمل و نقل ارزیابی می‌کنم.

به گفته وی، تحقق بودجه در حوزه حمل و نقل شامل مترو، اتوبوس، ون و تاکسی و... برای سال آینده امکان‌پذیر است.

کد خبر: ۲۰۳٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha