۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
ردپای دلالان برای خرید سهام عدالت روستاییان/ سهام را نفروشید
رئیس هیئت مدیریه اتحادیه سهام عدالت کشور:

ردپای دلالان برای خرید سهام عدالت روستاییان/ سهام را نفروشید

آمل- رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت کشور نسبت به حضور دلالان و واسطه‌ها برای جمع آوری و خرید وکالتی سهام عدالت روستائیان هشدار داد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برخی دلالان و واسطه ها در روستاها در حال جمع آوری برگه های سهام عدالت هستند، این اقدام را غیرقانونی برشمرد و گفت: اکنون هیچ نقل و انتقالی صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه باید ارزش دارایی هر نفر و سهم هر فرد در هر شرکت مشخص شود، گفت: با مشخص شدن آن، فرد می تواند درزمینه مدیریت سهام خود و واگذاری آن به صورت مستقیم یا غیرمستقیم برای فروش اقدام کند.

رئیس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور با اظهار اینکه در حال حاضر خرید و فروش سهام عدالت قانونی نیست، ادامه داد: همچنین بانک‌ها باید سازوکاری فراهم کنند تا مردم از طریق مراجعه قانونی اقدام به واگذاری و خرید و فروش سهام داشته باشند.

توکلی نسبت به حضور دلالان و واسطه‌ها در روستاها برای خرید سهام مردم هشدار داد و گفت: این افراد سعی می‌کنند به صورت وکالتی برگه‌های سهام را خریداری کنند که کاری غیرقانونی است.

وی یادآور شد: برگه سهام افراد فوت شده طبق گواهی انحصار و وراثت به ورثه‌ها منتقل می شود.

رئیس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه اگر افراد برای آزادسازی سهام اقدام نکنند نیز خودبه خود سهامشان آزاد می‌شود، از سهامداران خواست تا ازطریق غیرمستیم به آزادسازی سهام اقدام کنند و گفت: کسانی که روش مستقیم را انتخاب می کنند شرکت های با ارزشی نظیر شرکت های سرمایه گذاری استانی را از دست می دهند.

دو میلیون و ۳۰۰ هزار مازندرانی دارای سهام عدالت هستند.

کد خبر: ۲۰٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha