۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
شهرستان بهارستان در استان تهران پایلوت بازآفرینی کشور شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

شهرستان بهارستان در استان تهران پایلوت بازآفرینی کشور شد

محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ترسیم نقشه راه برای ستادهای بازآفرینی شهرهای کشور با پایلوت شدن شهرستان بهارستان در این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان بهارستان خطاب به شهرداران سه شهر (صالحیه، نسیم شهر و گلستان) گفت: با نگاه ویژه رئیس جمهور در سفر اخیر ایشان به بهارستان و پایلوت شدن این شهر برای بازآفرینی و تعامل مثبت و سریع شرکت بازآفرینی شهری، آمادگی خود را برای هر گونه کمک، تعامل و کارسازی در کمیته های تخصصی استانی و شهرستانی اعلام می کنیم.

محبت خواه تصریح کرد اولین قدم برای نوسازی بافتهای فرسوده بهارستان مطالعات دقیق در حوزه بافتهای سکونتگاهی و فرسوده سه شهر صالحیه، نسیم شهر و گلستان است که باید هر چه سریعتر انجام شود.

محبت خواه افزود: در پایان سال جاری از ۱۶ ستاد شهرستانی استان تهران ارزیابی به عمل خواهد آمد و سه شهر اول تا سوم به استانداری تهران معرفی می شوند.

وی ضمن اهمیت شتاب بخشی به نوسازی مسکن و لزوم خدمات رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان در موضوعات هفت گانه روبنایی و زیربنایی گفت: تمام دستگاه‌های شهرستانی در حوزه بازآفرینی مسئولند و این تنها وظیفه وزارت راه و شهرسازی نیست، نوسازی بهارستان نیاز به عامل تمامی دستگاه های عضو شامل آموزش و پرورش، بهداشت، برق، آب، گاز، نیروی انتظامی، بهزیستی و ... دارد.

کد خبر: ۲۰۳٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha