۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کاهش قیمت میوه با اجرای زنجیره تأمین میادین

کاهش قیمت میوه با اجرای زنجیره تأمین میادین

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: زنجیره تأمین می‌تواند برنامه تحولی عظیمی باشد که بر روند فعالیت نرم افزارها و تعادل قیمت در تهران و کشور در بخش میوه اثرگذار خواهد بود.

به گزارش بازار، ایوب فصاحت افزود: ۲۷ برنامه نوآوری جدید در دستور کار است و برنامه، اجرای زنجیره تأمین میادین نیز ازجمله این برنامه هاست که از ماه‌ها پیش زمینه‌سازی برای اجرای این زنجیره آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار گفت:در برنامه‌های کوتاه مدت احداث ۱۰۰ بازار را دنبال می‌کنیم، با توجه به ارتباط عمیقی که بین بخش‌های مختلف مناطق وجود دارد و حوزه درآمدی برای آن‌ها در اولویت اول بوده، موفق نشده‌ایم که اراضی مورد نیاز را برای راه‌اندازی میادین و بازارها از مناطق تحویل بگیریم.

وی ادامه داد: جلسات فشرده‌ای با حضور و پیگیری شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری برگزار می‌شود تا بتوانیم اراضی مورد نیاز را سریع‌تر تحویل بگیریم و روند ساخت بازارهای میوه و تره‌بار را تسریع کنیم.

فصاحت گفت: ایجاد بازارهای مشارکتی از چهار ماه پیش آغاز شده است و بر اساس آنچه دنبال می‌کنیم تا پایان سال نزدیک به ۲۰ بازار مشارکتی در شهر تهران کلنگ‌زنی خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۳٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha