۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
 در حوزه منابع ارزی محدودیتی نداریم
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس:

در حوزه منابع ارزی محدودیتی نداریم

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: ما محدودیتی در حوزه منابع ارزی نداریم و افزایش قیمت در این حوزه جنبه روانی دارد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ با اشاره به تغییرات قیمت دلار و سکه در روزهای اخیر گفت: افزایش قیمت در بازار ارز و طلا جنبه روانی دارد و تحت تأثیر بعضی فضاسازی‌ها اتفاق می‌افتد.

وی افزود: ما با محدودیتی در حوزه منابع ارزی کشور مواجه نیستیم و گزارش‌های مقامات مربوطه در دولت نیز این موضوع را تایید می‌کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: کار مهمی که در حوزه کنترل هرچه بیشتر و بهتر بازار طلا و ارز باید انجام شود نظارت یکپارچه بر گردش‌های مالی به ویژه گردش مالی کسانی است که با اقداماتشان موجب ایجاد تلاطم در بازار ارز و سکه می‌شوند.

بگی نژاد خاطرنشان کرد: این مساله باعث ایجاد تلاطم در بازار می‌شود و اگر جلوی آن‌ها گرفته نشود یک روز بازار ارز و یک روز بازارهای دیگر را دچار تلاطم می‌کنند. بنابراین باید با کنترل و نظارت دقیق بر گردش مالی این اشخاص جلوی اقداماتشان گرفته شود.

وی افزود: حال که از نظر اقتصادی شرایط کشور بهتر شده و ما در حوزه منابع ارزی در شرایط مناسب تری نسبت به سال‌های قبل قرار داریم نباید اجازه دهیم که اقدامات گروهی معامله گر، بازار را دچار تلاطم کند و باید با کنترل بر گردش مالی آن‌ها و آرام کردن فضای روانی حاکم بر جامعه جلوی تلاطم‌ها در بازار ارز و سکه را بگیریم و امیدواریم که برنامه‌های دولت در این باره هر چه زودتر نتیجه لازم را بدهد.

کد خبر: ۲۰۳٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha