اسفندماه؛ برگزاری بزرگترین گردهمایی صنعت ساختمان آسیا در تهران

اسفندماه؛ برگزاری بزرگترین گردهمایی صنعت ساختمان آسیا در تهران

بزرگترین و تخصصی‌ترین گردهمایی بین المللی سازندگان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت ساختمان اسقند ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، میثاق سلماسی مدیرعامل انجمن مدیریت ساخته‌ها و دبیر برگزاری این گردهمایی، گفت: در راستای تحقق سیاست‌های توسعه پایدار اقتصادی ایران در جهان و همچنین افزایش و تقویت تولیدات و خدمات صادرات محور صنعت ساختمان، همزمان با گرامیداشت روز مهندس و با حضور بیش از ۱۱ کشور آسیایی فعال در این حوزه از جمله: چین، قطر، عمان، ترکیه، ارمنستان، نخستین گردهمایی آسیایی سازندگان، تولیدکنندگان و صادر کنندگان صنعت ساختمان، چهارم اسفند، در مرکز بین المللی همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار می‌گردد.

سلماسی افزود: این مراسم با محوریت نقش مذاکره و تنظیم قراردادهای بین المللی در صادرات محصولات و فناوری‌های نوین صنعت ساختمان، صادرات خدمات فنی و مهندسی، بیمه‌های تجاری و قوانین حمل و نقل بین المللی در توسعه تجارت بین الملل، تولید صادرات محور و جذب سرمایه گذار خارجی و معرفی دستاورهای دانش بنیان صنعت ساختمان برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: رویداد بین المللی فوق با مشارکت سازمان توسعه تجارت، سازمان صنایع و شهرک‌های صنعتی، مراکز علمی و دانشگاهی، سازمان نظام مهندسی تهران، انجمن مدیریت ساخته ها، مرکز تجارت فناوری فیال، سامانه بین المللی ساخت بازار، انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان تهران. کانون سراسری انبوه سازان کشور، انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی و با حضور نمایندگان مراکز تجاری کشورهای دعوت شده، فعالان اقتصادی بین المللی، کارشناسان و مدیران علمی و مسئولین کشور برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری مراسم گفت: امید است با حمایت مسئولان و بهره گیری از توان علمی و عملی فعالان این حوزه در کشور، گام‌هایی عملی در راستای توسعه صادرات محور محصولات و خدمات فنی و مهندسی ساختمان کشور برداریم.

اسفندماه؛ برگزاری بزرگترین گردهمایی صنعت ساختمان آسیا در تهران

کد خبر: ۲۰۳٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha