۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
آماده باش به دستگاه های خدمات رسان گلستان برای تعطیلات خرداد ماه
استاندار گلستان مطرح کرد:

آماده باش به دستگاه های خدمات رسان گلستان برای تعطیلات خرداد ماه

گرگان - استاندار گلستان از کاهش تصادفات استان گلستان در سال گذشته خبرداد و گفت: با توجه به تعطیلات پیاپی در خردادماه دستگاه های خدمات رسان باید آماده افزایش مسافرت به گلستان باشند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری استان گلستان، هادی حق شناس با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای کاهش حوادث جاده ای و درون شهری، اظهارکرد: خوشبختانه در سال گذشته شاهد کاهش تصادفات و خسارات جانی بوده ایم.

استاندار گلستان افزود: امیدواریم با اجرای طرح های ترافیکی زمینه افزایش ایمنی شهری و جاده ای را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و تعطیلی ۱۴ و ۱۵ خرداد مقرر شد، همه دستگاه های خدمت رسان نظیر اورژانس، هلال احمر، پلیس راه، شهرداری ها و نیروهای راهداری و ... با چراغ های گردون در حاشیه جاده ها حضور داشته باشند تا بتوانند خدمت رسانی بهتری را انجام دهند.

حق شناس افزود: باید اعتبارات ترافیکی را در نقاطی هزینه کنیم که موجب کاهش در میزان تلفات جانی و مالی شود.

استاندار گلستان بیان کرد: ۵۰ درصد تلفات انسانی در راکبان موتور سوار و عابران پیاده بوده و باید اقدامات ایمنی این بخش ها ارتقا یابد.

حق شناس با بیان اینکه هدف ما کاهش حتی یک نفر از کشته های جاده ای است ادامه داد: آمار مصدومان حوادث رانندگی استان که در بیمارستان ها فوت می کنند بالاست و باید طی مطالعه دقیق راهکار کاهش این میزان جانباخته ارایه و اجرا شود.

کد خبر: ۲۰٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha