۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
افزایش قیمت خودرو با بازار چه کرد؟

افزایش قیمت خودرو با بازار چه کرد؟

ما در این مقاله می خواهیم تاثیر افزایش قیمت خودرو بر قطعات جانبی آن را بررسی کنیم.

به گزارش بازار، ما در این مقاله می خواهیم تاثیر افزایش قیمت خودرو بر قطعات جانبی آن را بررسی کنیم ، با افزایش قیمت خودرو لوازم و قطعات جانبی خودرو نیز افزایش یافت مانند: شیشه اتومبیل ،آینه اتومبیل ، شیشه سانروف خودرو و.. به طور مثال با افزایش قیمت آزرا قیمت شیشه جلو آزرا نیز گران می شود. این موضوع تنها برای خودروهای وارداتی نیست بلکه تمام خودرو های ایرانی نیز افزایش قیمت بسیار بالایی داشتند.

ما در این مقاله می خواهیم تاثیر افزایش قیمت خودرو بر قطعات جانبی آن را بررسی کنیم ، با افزایش قیمت خودرو لوازم و قطعات جانبی خودرو نیز افزایش یافت مانند: شیشه اتومبیل ،آینه اتومبیل ، شیشه سانروف خودرو و.. به طور مثال با افزایش قیمت آزرا قیمت شیشه جلو آزرا نیز گران می شود. این موضوع تنها برای خودروهای وارداتی نیست بلکه تمام خودرو های ایرانی نیز افزایش قیمت بسیار بالایی داشتند.

تاثیر افزایش قیمت خودرو بر شیشه اتومبیل

با افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت خودرو شیشه اتومبیل و سایر قطعات جانبی خودرو نیز گران شد. از آن جایی که شیشه ها خودشان وارداتی هستند یا متریال آن ها خارجی هستند.یعنی حتی شیشه هایی که تولید کنندگان در داخل تولید می کنند از متریال خارجی تهیه می شود. به همین دلیل گرانی تاثیر مستقیم بر شیشه خوردو نیز می گذارد. نصب شیشه اتومبیل و تعویض آن قیمت چندانی ندارد قیمت شیشه ها گران می شود و گرنه اجرت نصاب تغییری نمی کند.

بورس شیشه اتومبیل عبدالهی به عنوان وارد کننده شیشه خودرو به شما این اطمینان را می دهد که می توانید شیشه های مورد نیاز خود را با قیمت کمتری نسبت به سایر شیشه اتومبیل ها دریافت کنید. شیشه اتومبیل عبدالهی یا همان عبدالهی گلس وارد کننده شیشه های تویوتا هیوندا و کیا می باشند.مرکز شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی گلس به صورت ۲۴ ساعته از طریق واتساپ و اینستاگرام پاسخگوی شما عزیزان هستند.

۰۲۱۷۷۱۹۶۱۴۳

images_1674635761.webp

افزایش نرخ ارز چه تاثیری در قیمت خودرو دارد؟

افزایش و کاهش قیمت دلار تاثیر مستقیم بر قیمت خودرو دارد. به طوریکه امروزه دیگر مردم برای سرمایه گذاری به جای خرید زمین سراغ خرید خودرو می روند. چون با افزایش ۵۰ درصدی ۵۰۲ درصد افزایش قیمت دارد اما ۵۰ درصد کاهش قیمت ندارد. این موضوع سبب شده تا بیشتر مردم خودرو را به چشم سرمایه ببینند.

images_1674635781.webp

افزایش نرخ دلار دولتی تصویب شد؟

دیروز در تهران صراف ها به دلیل موضوع افزایش قیمت دلار دولتی تعطیل کرده بودند. همچنان منتظر هستند تا ببیند تکلیف افزایش قیمت دلار چه می شود؟ هنوز برخی افراد هستند که اصلا از دلار دولتی خبر ندارند و افرادی که در اطراف آن ها هستند از این مساله سو استفاده می کنند. دلالان دلار با گرفتن کارت ملی شخص و پرداخت هزینه ای اندک سهمیه دلار دولتی شخص را میگیرند و کلی سود خواهند برد.

در ادامه باید بدانید که دولت از سو استفاده این افراد با خبر شده است و تصمیم گرفته است تا افرادی که دلار دولتی خریداری می کنند را از دریافت یارانه محروم کنند.این خبر هم خوب است هم بد. خوب برای اینکه افرادی که نیاز مالی ندارند از دریافت یارانه حذف شوند و شاید علتی باشد که با کم شدن تعداد دریافت کنندگان یارانه مبلغ دریافت یارانه بیشتر شود و واقعا آن تعداد از مردمی که نیازمند هستند یارانه دریافت کنند اما با مبلغی مکفی.

حال چرا بد است؟ بد برای افرادی که دیگران از آن ها سو استفاده کردند بدون این که فرد بداند بهتر است این قانون در سال جدید تصویب شود و اطلاع رسانی جامع و کامل شود تا مردمی که اطلاع از این موضوع ندارند نیز مطلع شوند.

چه عواملی موجب کاهش قیمت خودرو می شود؟

  • عامل اول شاخص های اقتصادی
  • عدم تقاضای تولید خودرو
  • توانایی شرکت تولید کننده

برای کاهش قیمت خودرو سه مورد بالا باید بررسی شود. مورد اول یعنی کنترل بالا رفتن قیمت ارز و دلار که در ادامه ی آن همیشه ابتدا خودرو و سپس قطعات خودرو و پس از آن قیمت مسکن و خوراک و... چرا با بالا رفتن قیمت دلار باید مصارف داخلی گران شود؟

چون مردم با بالا رفتن قیمت دلار بیشتر خرید می کنند بیشتر تقاضا برای تولید خودرو می دهند و به عنوان یک سرمایه گذاری به آن نگاه می کنند. در صورتی که با خرید به تولید کننده اجازه گران تر شدن و تولید بیشتر را می دهید. اگر نخرید و پارکینگ های آنان پر شود مجبور میشوند قیمت ها را کاهش دهند.

و اما عامل سوم که مربوط به شرکت تولید کننده است یکسری سیاست ها پشت این کرانی ها نهفته است که شاید بعد از بالا رفتن نتوانند به آن میزان که بالا بردند پایین بیاورند.

۵ علت گرانی خودرو چیست؟

  1. عدم دریافت مالیات به علت عدم تصویب آن در مجلس
  2. تولید خودروهای ناقص و ماندن خودرو ها به علت نقصی که در تولید دارند در پارکینگ
  3. تبدیل خودرو به کالای سرمایه‌ای
  4. به علت حمله دلالان به بازار خودرو و ایجاد قیمت های جدید و فضایی
  5. کاهش تولید خودروسازان داخلی از سال ۹۷

افزایش قیمت شیشه خودرو

همانطور که در قسمت بالا گفتیم با گران شدن قیمت خودرو قیمت شیشه هم گران می شود. زیرا بسیاری از شیشه ها خارجی هستند. یا مواد تشکیل دهنده آن ها خارجی می باشد. متاسفانه این موضوع مانند یک چرخه عمل می کند با بالا رفتن قیمت ارز قیمت خودرو افزایش می یابد . با بالارفتن قیمت خودرو قیمت قطعات خودرو مانند شیشه خودرو ،اینه خودرو ، کلید بالابر و شیشه بالابر خودرو و .. بالا می رود.

شیشه اتومبیل عبدالهی به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کنندگان در خارج از کشور تمام شیشه ها را با قیمت کمتری به بازار عرضه می کند.برای اطمینان بیشتر می توانید قبل از سفارش از شیشه اتومبیل عبدالهی ترب و دی جی کالا را بررسی کنید. سپس سفارش خود را ثبت کنید.

سخن آخر

به دنبال بورس شیشه اتومبیل در تهران هستی؟ به دنبال ارزان ترین شیشه اتومبیل در عین حال با کیفیت هستی؟ پس بهتر است با شیشه اتومبیل عبدالهی معروف به عبدالهی گلس تماس بگیری:

۰۲۱۷۷۱۹۶۱۴۳

۰۲۱۷۷۰۹۰۶۵۲

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه رو ستونی ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل،فروش و نصب آینه بغل ،تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو،فروش و نصب شیشه آینه بغل،فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو ،تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو،تعمیر سانروف انواع خودرو، فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل،فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو،دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار،آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل،فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای ،تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )

کد خبر: ۲۰۲٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha