۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن موفق عمل کرده است
استاندار زنجان:

زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن موفق عمل کرده است

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو استان‌های پیشرو است، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن را فراهم کنند.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو استان‌های پیشرو است،گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان شبانه روز با تیم کاری خود برای اجرای بهتر این طرح عظیم فعالیت می کنند ولی باید دستگاه‌های خدمات رسان ویژه با این اداره کل همکاری کنند تا برنامه‌ها به خوبی جلو برود.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی زنجان تاکنون هم عملکرد قابل قبولی در اجرای نهضت ملی مسکن داشته است، ابراز داشت: حجم کار در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان بالا است.

استاندار زنجان گفت: پیشتاز بودن در کشور باعث شده مشکلات را هم اول درک کند بنابراین می طلبد دستگاه‌های خدمات‌رسان با پای کار بودن به کم شدن مشکلات طرح نهضت ملی مسکن کمک کنند.

افشارچی تاکید کرد: در اجرای این طرح عظیم باید دستگاه‌های خدمات رسان همراهی و همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان (آب و فاضلاب، برق و گاز) زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن را باید فراهم کنند و بهانه‌ای از این شرکت‌ها را قبول نمی کنم چرا که تنها هدف بنده و مدیرکل راه و شهرسازی استان زود خانه دار کردن مردم است.

استاندار زنجان تصریح کرد: شرکت‌های خدمات رسان باید با تمام توان در اجرای نهضت ملی مسکن با اداره کل راه و شهرسازی همکاری کنند.

کد خبر: ۲۰۲٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha