۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
۱۱ هزار میلیارد ریال ارزش معاملات هفته نخست بهمن بورس انرژی ایران

۱۱ هزار میلیارد ریال ارزش معاملات هفته نخست بهمن بورس انرژی ایران

ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته ابتدایی بهمن بیش از ۱۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال بود. ­بیشترین معاملات این هفته متانول، نفتای سبک و آیزوریسایکل در رینگ داخلی بود.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، این هفته ۶۹ هزار و ۵۳۲ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۸ هزار و ۸۷۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال در تابلوی نفت، گاز و سایر حامل‌های انرژی فروخته شد که معادل ۸۱ درصد از ارزش کل معاملات این هفته بود.

در هفته منتهی به ۵ بهمن، ارزش معاملاتی رینگ بین‌الملل ۶۸۹ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال و ارزش معاملاتی رینگ داخلی ۸ هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال بود. در این هفته فراورده‌های MTBE، گاز مایع و گاز بوتان در رینگ بین‌الملل و فراورده‌های متانول، نفتای سبک و آیزوریسایکل در رینگ داخلی به‌ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارزش معاملات ۹۶ هزار و ۱۹۱ ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در هفته نخست بهمن نیز بیش از ۲ هزار و ۴۶ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال بود. همچنین ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال و ۱۶ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال در این هفته دادوستد شد.

کد خبر: ۲۰۲٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha