۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
بهره برداری از واحدهای نهضت ملی مسکن در دهه فجر
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره برداری از واحدهای نهضت ملی مسکن در دهه فجر

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی بر تسهیل گری برای خانه دار کردن اقشار متوسط و کم درآمد تاکید کرد.

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در دهه فجر امسال بخشی از واحدهای تکمیل شده نهضت ملی بهره‌برداری می‌شود، گفت: وزارت راه و شهرسازی در این دوره در تلاش است تا با همکاری بخش‌های مختلف اجرایی و نهادهای انقلابی و حقوقی برای تامین مسکن کارکنان خدوم و مردمی که فاقد مسکن هستند قدم بردارد. بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

بذرپاش در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن برای کارکنان قوه قضائیه اعلام کرد: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن به امضا رسید و در تلاش هستیم تا ۵۵ هزار واحد در همکاری با قوه قضاییه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بانک‌های پارسیان و کارآفرین در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان فاقد مسکن احداث شود.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: وزارت راه و شهرسازی و دیگر اعضای دولت، وظیفه تسهیل‌گری و کمک به آسان‌سازی مسکن دار شدن اقشار مختلف جامعه را که فاقد مسکن هستند برعهده دارد و در تحقق این مهم از همه امکانات خود استفاده خواهیم کرد.

بذرپاش تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی در مناطقی که زمین دارد در تامین اراضی و در مناطقی که زمین ندارد از طریق مشارکتی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن کمک خواهد کرد.

وی گفت: از قوه قضائیه و سایر نهادها می‌خواهیم که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اراضی مازاد خود را به تولید مسکن تخصیص بدهند.

بذرپاش همچنین خاطرنشان کرد: در دهه فجر بخشی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن که تکمیل شده اند بهره‌برداری خواهند شد.

کد خبر: ۲۰۲٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha