۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
نظارت‌های شورای فنی کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل را ارتقا داده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نظارت‌های شورای فنی کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل را ارتقا داده است

اردبیل- اسلامی، معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل گفت: نظارت‌های میدانی اعضای شورای فنی استان از پروژه‌های عمرانی و زیربنایی کیفیت اجرای آن‌ها را به همراه داشته است.

علی اسلامی در حاشیه دهمین جلسه شورای فنی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: شورای فنی در کنار نظارت مستمر بر اجرای پروژه های عمرانی با تاکید استاندار اردبیل بر پروژه های مسکن ملی نیز نظارت دارد که امیدواریم در سایه این نظارت ها کیفیت بالای ساخت و سازها را در حوزه مسکن شاهد باشیم.

وی فعالیت کمیته مصالح، آموزش و پیمان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مصوبات این کمیته ها مورد بررسی قرار گرفت و به تائید اعضای شورای فنی رسیده است.

معاون فنی و عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت تولید مصالح باکیفیت ساختمانی به ویژه تیرچه فلزی و بتنی را یادآور شد و بیان کرد: با تاکید معاون عمرانی استاندار اردبیل قرار شد در کنار فعالیت های کمیته فنی – بازرگانی بر فعالیت معادن سنگین نظارت شده و جلوی برداشت معادن رودخانه ای گرفته شود.

اسلامی ادامه داد: ما تلاش کردیم با همکاری دستگاه های عضو شورای فنی تمام مصوبات را اجرایی و عملیاتی کنیم به طوری که بیش از ۸۵ درصد مصوبات در حوزه های مختلف اجرایی شده است.

وی گفت: تا آخر سال دو جلسه شورای فنی برگزار خواهد شد تا به ازای هر ماه یک جلسه شورای فنی در سال جاری برگزار شده باشد و جمع بندی نهایی نیز در اسفندماه انجام خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۲٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha