۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تحویل داده می شود
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تحویل داده می شود

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان با محقق شدن منابع مالی پروژه ازطریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تحویل داده می شود.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: بخش اعظمی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ابراز داشت: روند اجرایی پروژه‌های مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر براساس برنامه زمان بندی شده پیش می‌رود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: درصد زیادی از پروژه‌های مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر از روند پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

خواجه ای تاکید کرد: روند اجرایی پروژه‌های مسکن، براساس برنامه زمان بندی شده پیش می‌رود، به طوری که می‌توان گفت بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مراحل مختلف اجرایی اعم از فونداسیون، اسکلت، سفت کاری و نازک کاری، بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: هم اکنون این بنیاد، هزار و ۲۴۲و احد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و هزار و ۷۳۳و احد در دست طراحی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قالب ۱۲ پروژه (۱۱۵۱ واحد مسکونی) در شهرهای هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار و ابهر به عهده بنیاد مسکن است که روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد، یادآور شد: در اجرای پروژه‌ها تمامی نکات فنی، مهندسی و ایمنی رعایت شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

خواجه ای از افتتاح فاز اول پروژه مسکن صائین قلعه در ایام اله دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاظر پروژه ۱۶ واحدی نهضت ملی صائین قلعه به اتمام رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی یاد آورشد: علاوه بر اجرای ۱۲ پروژه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان از سوی بنیاد مسکن آغاز شده و این پروژه با طراحی ۶ بلوک و مساحت ۵۲۵۴۲ متر مربع و با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود با محقق شدن منابع مالی پروژه از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، پروژه اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل شود.

کد خبر: ۲۰۲٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha