۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
افزایش ظرفیت ۱۳ واحد نیمه فعال در ایلام
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام خبر داد؛

افزایش ظرفیت ۱۳ واحد نیمه فعال در ایلام

ایلام- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: ۱۳ واحد صنعتی نیمه فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزایش ظرفیت داشته اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی ایلام، موسی حاتمی بیان کرد: در ۹ ماهه اخیر سال جاری ۱۳ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که با ظرفیت زیر ۵۰ درصد مشغول فعالیت بوده‌اند، افزایش ظرفیت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ واحد تولیدی غیر فعال نیز در این مدت به چرخه تولید بازگشتند، افزود: احیا و افزایش ظرفیت این واحدهای صنعتی با همکاری مجموعه مدیریتی استان با روش تامین مالی و تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی و مالیاتی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام اضافه کرد: احیا و بازگرداندن واحدهای صنعتی و تولیدی استان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و نگاه ویژه استاندار ایلام در اولویت برنامه‌های مجموعه صنعتی استان قرار دارد.

حاتمی با بیان اینکه توسعه صنایع کوچک و موفقیت این واحدها به تنهایی سخت است، ادامه داد: مسائلی همچون بازاریابی، تحقیق و توسعه برای همه صنایع کوچک ممکن نیست و بنابراین این صنایع نیاز به حمایت جدی از سوی مسئولان و دستگاه‌های ذیربط دارند.

کد خبر: ۲۰۲٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha