۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
دلار ۱۷۶۰۰ تومان/ نیم سکه گران شد
در گفتگو با بازار عنوان شد

دلار ۱۷۶۰۰ تومان/ نیم سکه گران شد

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با کاهش ۱۰ دلاری به ۱۷۳۳ دلار رسید اما نرخ دلار با افزایش ۷۰ تومانی به ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام  این مطلب اظهار کرد: افزایش قیمت دلار و همچنین بالارفتن تقاضا برای خرید نیم سکه، ربع سکه و سکه های گرمی به دلیل میزان قدرت خرید مردم موجب شده تا قیمت این سکه افزایش پیدا کند.

وی افزود: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم همانند روز گذشته هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است اما نرخ تمام سکه طرح جدید با کاهش ۲۰ تومانی به هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز قیمت نیم سکه با افزایش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. همچنین نرخ سکه گرمی نسبت به روز قبل ۵۰ هزار تومان افزایش یافت و به دو میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.

به گفته این فعال صنفی امروز هر قطعه سکه گرمی با نرخ یک میلیون و ۸۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز قبل افزایش ۲۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر مثقال طلا سه میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۱۵ هزار تومانی را تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت ۷۳۲ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۳۴۰۰ تومانی را نشان می دهد.

کد خبر: ۲۰٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha