۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
تخلیه و بارگیری ۱۹۱ هزار کانتینر در بنادر استان بوشهر| ۴۹ میلیون تن کالا جابجا شد
معاون اقتصادی استاندار بوشهر در گفت‌وگو با بازار؛

تخلیه و بارگیری ۱۹۱ هزار کانتینر در بنادر استان بوشهر| ۴۹ میلیون تن کالا جابجا شد

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از تخلیه و بارگیری ۱۹۱ هزار کانتینر در بنادر استان بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹ میلیون تن کالا در استان جابجا شده است.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: افرایش تولیدات در بخش‌های گوناگون اقتصادی و صنعتی و کشاورزی و صنایع دستی استان و همچنین بازاریابی صورت گرفته موجبات افزایش صادرات کالا از بنادر استان بوشهر شده است.

وی افزود: با وجود تحریم‌های بین‌المللی و مشکلات اقتصادی، لکن با تلاش شبانه روزی و بی وقفه مدیریت ارشد استان و فعالیت چشمگیر بخش خصوصی، میزان صادرات از استان رشد پیدا کرده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تخلیه و بارگیری بالغ بر ۴۹ میلیون تن کالا در بنادر استان بوشهر از ابتدای سال تا پایان دی ماه انجام شده که میانگین ماهانه ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تن جابجایی کالا داشته‌ایم.

باستین از تخلیه و بارگیری ۱۹۱ هزار کانتینر در بنادر استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون بیش از ۱۹۱ هزار تی‌ای‌یو کانتینر در بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده که رشد ۱۷ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: میزان صادرات کالاهای غیر نفتی از بنادر ۱۱ گانه استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۱.۵ میلیارد دلار است.

کد خبر: ۲۰۲٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha