۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
۲هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مشگین‌شهر تزریق شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۲هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مشگین‌شهر تزریق شد

اردبیل- عباس‌زاده‌مشگینی، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شهرستان از ردیف اعتبارات ملی تزریق شده است.

محمود عباس‌زاده‌مشگینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شهرستان مشگین‌شهر از ردیف اعتبارات ملی تزریق شده و درصددیم با تمهیدات به عمل آمده مشکلات و مطالبات مردم منطقه را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: ۸۰ میلیارد تومان بودجه امسال مشگین‌شهر بوده و تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار محدود نیز به این پروژه‌ها اختصاص یافته که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده جذب اعتبارات استانی و ملی به صورت بیشتر و با اهتمام جدی رقم بخورد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تحول شهرستان مشگین‌شهر با جذب دو هزار میلیارد تومان اعتبار از ردیف‌های ملی رقم خورده و در این زمینه مدیران دستگاه‌های اجرایی نظارت بر فرآیند انجام امور را انجام می‌دهند که امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

عباس‌زاده مشگینی افزود: با هدف تامین برق پایدار کارخانه کامیون مشگین‌شهر احداث پست ۲۳۰ کیلوولتی در شهرستان مشگین‌شهری در دستور کار بوده و درصدد هستیم با بهره‌برداری از این پست شاهد ورود آن به مدار تامین انرژی باشیم که به همین منظور تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در دستور کار است.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر تا پایان امسال در دستور کار قرار گرفته و تلاش بر تکمیل بزرگراه مشگین‌شهر - اهر نیز برای سال آینده مد نظر است.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش مضاعفی برای فروش اموال مازاد دولتی در دستور کار بوده و در این زمینه با انجام اقدام انقلابی انتظار می‌رود تحول اقتصادی عظیمی در استان رقم بخورد و با توجه به اینکه ظرفیت‌های خوبی در این حوزه وجود دارد انتظار می‌رود با عملیاتی شدن این طرح و فروش اموال مازاد منابع خوبی نصیب شهرستان شود.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha