۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
معرفی صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس

معرفی صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس

انتخاب صرافی ارز دیجیتال مهم‌ترین مرحله برای شروع سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزهاست.

به گزارش بازار، انتخاب صرافی ارز دیجیتال مهم‌ترین مرحله برای شروع سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزهاست. این مسئله خصوصاً برای کاربران ایرانی از اهمیت مضاعفی برخوردار است. تحریم‌های تأسف‌بار و ناآشنا بودن به زبان انگلیسی حضور در بازار رمزارزها را برای کاربران ایرانی به شدت دشوار کرده است. در حال حاضر صرافی‌های آنلاین متعددی در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت دارند. این قضیه تاحدود زیادی باعث سردرگمی تریدرها خصوصاً معامله‌گران تازه کار می‌شود؛ اما با کمک یک بررسی جامع و تجزیه تحلیل اصولی صرافی‌ها، قطعاً انتخاب بهترین صرافی آنقدرها هم دشوار نخواهد بود.

در این مقاله یکی از صرافی‌های بازار ارز دیجیتال تحت عنوان صرافی یوبیتکس را به شما معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید و با همه چیز درباره یوبیتکس از ثبت‌نام در صرافی گرفته تا معرفی نرم‌افزار و امکانات اختصاصی آن را بشناسید.

 

 بررسی صرافی یوبیتکس

می‌دانیم که ورود به بازار رمرز ارزها به دلیل غیرمتمرکز بودن، نقدشوندگی آسان، قراردادهای هوشمند و ناشناس ماندن تنها راه گذر از تنگناهای اقتصادی ملت عزیز و صبورمان است؛ اما در این راه باید احتیاط کرده و راه نفوذ کلاهبرداران و افراد سودجو را به معاملات خود ببندیم؛ بنابراین انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماد و مناسب باید در درجه اول اهمیت قرار بگیرد.

صرافی یوبیتکس با بهره‌گیری از دانش، تجربه و هم اندیشی شمار زیادی از کارشناسان و متخصصین حوزه ارزهای دیجیتال محیط و بستر مناسبی برای معاملات در بازار این ارزهاست؛ بنابراین اگر تازه کار هستید، با انتخاب صرافی جامع و مطمئن درصد بالایی از دلهره‌ها و استرس‌های خود را از بین خواهید برد.

قبل از اینکه درباره خصوصیات و ویژگی‌های صرافی یوبیتکس صحبت کنیم، بد نیست مطلب کوتاه زیر در خصوص معیارهای انتخاب بهترین صرافی آنلاین را مطالعه کنید. سپس به بررسی امکانات، خدمات و نحوه ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس خواهیم پرداخت.

معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال

صرافی‌های ارز دیجیتال باید از یک سری ویژگی‌های کلی برخوردار باشند تا کاربران بتوانند به راحتی در آن به معاملات ارز دیجیتال بپردازند. مهم‌ترین ویژگی، امنیت و اعتبار صرافی‌هاست؛ بنابراین یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال باید قابل اعتماد بودن خود را به مشتری ثابت کند. دومین مورد رابط کاربری آسان و قابل درک برای معامله‌گران در همه سطوح چه حرفه‌ای و چه تازه‌کار است.

علاوه بر امنیت، اعتبار و کاربری آسان، فاکتور مهم دیگر در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال، پشتیبانی قوی سایت صرافی است. این مورد خصوصاً برای تازه کاران اهمیت ویژه‌ای دارد. البته معیارهای متعدد دیگری برای امتیازدهی و انتخاب یک صرافی در نظر گرفته می‌شوند. در یک نگاه کلی معیارهای انتخاب بهترین صرافی شامل موارد ذکر شده در زیر است:

  • امنیت
  • اعتبار
  • رابط کاربری آسان
  • نحوه ثبت‌نام و احراز هویت
  • کیف پول‌ها
  • نرم‌افزار
  • حجم معاملات
  • بیمه
  • دسترسی
  • میزان کارمزد

اکنون برخی از موارد بالا را در خصوص صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس بررسی می‌کنیم. پس لطفا مطالب ارائه شده در ادامه این مقاله را با دقت بخوانید. سپس با مقایسه آن با سایر صرافی‌های موجود در بازار ارز دیجیتال می‌توانید مورد مناسب و قابل قبول خود را بیابید.

ویژگی‌ها و خدمات صرافی یوبیتکس

  • معامله بدون واسطه
  • معاملات آنی و در لحظه
  • اپلیکیشن اختصاصی یوبیتکس با به‌روزرسانی‌های مستمر
  • کیف پول اختصاصی
  • کارت هدیه

 

images_1674380554.png

ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس

نحوه ثبت‌نام در یوبیتکس به آسانی و از طریق شماره موبایل یا ایمیل صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید که برای ورود به حساب کاربری یوبیتکس باید یک رمز امنیتی متشکل از ۸ کاراکتر را تعیین کنید. این کاراکترها باید ترکیبی از عدد، حروف بزرگ و کوچک یا کاراکتر خاص باشند.

احراز هویت یوبیتکس

نحوه احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس دشواری چندانی ندارد. گفتیم که این صرافی در تلاش است تا علاوه بر خدمات‌دهی به تریدرهای حرفه‌ای معاملات بازار ارز دیجیتال را برای معامله‌گران و تریدرهای تازه‌کار نیز سهولت بخشد. لذا برای احراز هویت در این صرافی کافیست مراحل ثبت‌نام را کامل کرده و وارد پنل کاربری و پروفایل خود شوید. در قسمت پروفایل باید اطلاعات زیر را وارد کنید.

  1. کد ملی
  2. شماره تلفن ثابت
  3. آدرس پستی
  4. ثبت حساب، شماره کارت و شماره شبای بانکی
  5. بارگذاری تعهدنامه

تعهدنامه یوبیتکس

در احراز هویت یوبیتکس باید مدارکی در قالب تعهدنامه در سایت بارگذاری شود. این تعهدنامه باید با فرمت مشخص شده‌ای که نمونه آن در پروفایل قابل مشاهده است، تهیه شود. مدرک فوق‌الذکر شامل متن تعهدنامه به علاوه یک عکس واضح و مشخص از کارت شناسایی است که با گوشی و بدون هیچ فرمت خاصی گرفته شده باشد.

کارت شناسایی می‌تواند کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت یا گواهینامه باشد. البته کاربرانی که هنوز کارت ملی هوشمند ندارند می‌توانند قبض صدور کارت ملی جدید را با همراه تصویر شناسنامه ارسال کنند. کاربرانی هم که جزو تبعه هستند می‌توانند کارت آمایش را به عنوان کارت شناسایی ارسال کنند.

معاملات یوبیتکس

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی یوبیتکس تحت بهترین شرایط ممکن و در سه حالت معاملات سریع، عادی و استاپ لیمیت (سفارش‌گذاری با حد سود و ضرر) صورت می‌گیرد. بدین ترتیب معامله‌گر می‌تواند در هر زمان که بخواهد ارزهای خود را به صورت معاملات سریع و بدون نیاز به سفارش‌گذاری در تالار معاملات تبدیل کند یا اینکه معاملات خود را به صورت عادی و در حالت سفارش‌گذاری انجام دهد.

معاملات شخص به شخص

تریدرها از طریق صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس پلتفرم اختصاصی این صرافی را در اختیار خواهند داشت. در این پلتفرم معامله‌گران می‌توانند معاملات خود را بدون دخالت صرافی و به صورت شخص به شخص (P۲P) انجام دهند. 

 

images_1674380583.png

نرم‌افزار یوبیتکس

پلتفرم یوبیتکس امکان انجام معاملات را در فضایی امن و بهترین حالت ممکن فراهم می‌کند. اپلیکیشن این صرافی ارز دیجیتال در سه نسخه برای دستگاه‌های اندروید، آیفون و نسخه وب موجود است. امکانات اپلیکیشن و امکانات وب‌سایت در یک سطح است.  

کیف پول یوبیتکس

صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس بیش از ۳۰ شبکه بلاکچین متنوع را پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین واریز و برداشت‌ها از این صرافی به صورت آنی و در اشکال رمزارز و ریالی قابل انجام است. به عبارتی کاربران می‌توانند برداشت‌های ریالی خود را به صورت آنی در بانک‌هایی از قبیل آینده، ملی، صادرات، ملت، کشاورزی، پارسیان و ... دریافت کنند.

کریپتوکارت؛ هدیه‌ای دیجیتالی به کسانی که دوستشان دارید

یکی دیگر از خدمات اختصاصی صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس امکان ساخت رایگان کارت هدیه ارز دیجیتال است. این کارت را می‌توانید بدون پرداخت هیچ‌گونه کارمزدی و با طراحی دلخواه خود ایجاد کنید و هدیه‌ای کاملاً متفاوت به عزیزانتان بدهید. برای آموزش نحوه ساخت کارت هدیه یوبیتکس می‌توانید به سایت صرافی یوبیتکس مراجعه کنید.

images_1674380635.png

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا حد ممکن شما را با امکانات و خدمات صرافی آنلاین یوبیتکس آشنا کنیم. این صرافی از ویژگی‌های یک صرافی قابل اعتماد و کارآمد برخوردار است. با این حال شما می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و در خصوص هر نوع سوال و شبه‌ای که دارید، اطلاعات کسب کنید.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha