۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت راه‌های استان سمنان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان خبر داد:

اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت راه‌های استان سمنان

سمنان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان از آغاز عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای استان خبر داد و گفت: ۹۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار صرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی صبح سه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان با اشاره به اولویت بندی اجرای پروژه های راهداری در سطح راه‌های استان، بیان کرد: تراش آسفالت و لکه گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آغاز شده است، گفت: ضرورت بهسازی، ترمیم ونگهداری رویه راه‌ها در راستای تأمین رفاه کاربران جاده ای یکی از اهداف این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان گفت: در کنار این طرح همچنین اصلاح و بازسازی شانه های راه، اجرا و احیای دریواسیون هدایت سیلاب، تنقیه و لایروبی پل ها و ابنیه فنی و اصلاح شیب شیروانی در سطح راه های استان  نیز اجرا می شود.

منصور کیایی گفت: با توجه به حجم بالای تردد ترانزیت کالا و مسافر در محورهای مواصلاتی استان سمنان و اهمیت کیفیت روسازی راه‌ها در هدایت و ایمنی ترافیک، این پروژه ها انجام می پذیرد.

کد خبر: ۲۰٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha