۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
همه چیز درباره استیم والت

همه چیز درباره استیم والت

استیم والت یک سیستم کیف پول مجازی است که توسط Valve Corporation، سازنده پلتفرم بازی محبوب Steam توسعه یافته است.

به گزارش بازار به نقل از همشهری آنلاین؛ استیم والت یک سیستم کیف پول مجازی است که توسط Valve Corporation، سازنده پلتفرم بازی محبوب Steam توسعه یافته است. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد تا پول خود را در حساب استیم خود ذخیره کنند، که سپس می‌تواند برای خرید بازی‌ها، آیتم‌های درون بازی و سایر محتواها در آن استفاده شود. این ویژگی برای گیمرها فوق‌العاده راحت است؛ زیرا هر بار که می‌خواهند خرید کنند، نیازی به وارد کردن مداوم اطلاعات کارت اعتباری خود را از بین می‌برد.

مزایای این کیف پول مجازی جذاب چیست؟!

یکی از مزیت‌های اصلی استیم والت، امکان خرید بازی و سایر محتواها بدون نیاز به کارت اعتباری یا سایر روش‌های پرداخت است. این بدان معناست که کاربرانی که کارت اعتباری ندارند یا نمی‌خواهند از آن استفاده کنند، همچنان می‌توانند در استیم خرید کنند. علاوه بر این، والت این اپلیکیشن جذاب همچنین گزینه ای را برای خرید بازی به عنوان هدیه ارائه می‌دهد که می‌تواند برای دوستان یا اعضای خانواده ارسال شود.

راه‌های پرداخت وجه

برای افزودن وجوه به کیف پول خود، کاربران چندین گزینه دارند. می‌توانید از کارت اعتباری، پی پال یا سایر روش‌های پرداخت پشتیبانی شده استفاده کنید یا کارت‌های استیم والت را از خرده فروشان خریداری کنید. هنگامی‌که وجوه به کیف پول Steam شما اضافه شد، می‌توانید از آن‌ها برای خرید بازی‌ها، آیتم‌های درون بازی و سایر محتواها در این پلتفرم گیمینگ استفاده کنید.

بدون تاریخ انقضا

یکی دیگر از مزایای استیم والت این است که به کاربران اجازه می‌دهد پول خود را در یک مکان ذخیره کنند و پیگیری هزینه‌های خود را آسان تر می‌کند. وجوه موجود در استیم والت شما هرگز منقضی نمی‌شود، بنابراین می‌توانید آن‌ها را برای خرید بعدی ذخیره کنید یا به محض اضافه شدن از آن‌ها استفاده کنید.

خرید کارت‌های تجاری

علاوه بر خرید بازی‌ها و آیتم‌های درون بازی، می‌توان از استیم والت برای خرید کارت‌های تجاری نیز استفاده کرد. این‌ها کارت‌های مجازی هستند که می‌توان آن‌ها را جمع‌آوری کرد و در بین کاربران معامله کرد و می‌توان از آن‌ها برای باز کردن جوایز مربوط به بازی استفاده کرد.

همه چیز درباره استیم والت

آموزش ساخت اکانت استیم

ثبت نام برای اکانت این پلتفرم، یک فرآیند ساده است که در چند مرحله، بدون دردسر انجام می‌شود.

  • وارد وبسایت رسمی‌پلتفرم "store.steampowered.com" در مرورگرتان شوید.
  • روی دکمه "Join Steam" واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. شما باید یک آدرس ایمیل معتبر ارائه دهید، یک نام کاربری ایجاد کنید و یک رمز عبور انتخاب کنید. همچنین از شما خواسته می‌شود یک کد منحصر به فرد را وارد کنید که روی صفحه نمایش داده می‌شود تا تأیید شود که ربات نیستید.
  • شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی را بررسی کرده و بپذیرید.
  • برای تکمیل مراحل ثبت نام، روی دکمه "Create my account" کلیک کنید.
  • ایمیل خود را برای یک کد تأیید بررسی کنید و برای تکمیل فرآیند آن را در وب سایت، وارد کنید.
  • پس از تکمیل مراحل ثبت نام، می‌توانید وارد حساب Steam خود شوید و شروع به استفاده از تمام ویژگی ها و خدماتی که این پلتفرم ارائه می‌دهد، از جمله مرور و خرید بازی ها، ارتباط با دوستان و شرکت در انجمن استیم خواهید بود.

لطفاً توجه داشته باشید که برای ثبت نام در حساب Steam باید ۱۳ سال یا بیشتر سن داشته باشید. اگر زیر ۱۸ سال سن دارید، برای ایجاد یک حساب Steam باید از والدین یا قیم قانونی خود اجازه داشته باشید.

همه چیز درباره استیم والت

کسب درآمد با استیم

کسب درآمد با این پلتفرم می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی در حین انجام کاری که دوست دارید باشد. از ایجاد و فروش آیتم‌های درون بازی گرفته تا استریم گیم‌پلی و توسعه بازی‌های خود؛ با کمی‌خلاقیت و سخت کوشی می‌توانید اشتیاق خود به بازی را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل کنید.

فروش آیتم‌های درون بازی

یکی از راه‌های جذاب، ایجاد و فروش آیتم های درون بازی است. بسیاری از بازی‌های موجود در Steam به بازیکنان اجازه می‌دهند آیتم‌های سفارشی مانند سلاح یا لباس بسازند که می‌توانند به بازیکنان دیگر فروخته شوند. اگر در ایجاد اقلام منحصر به فرد و مطلوب مهارت دارید، این می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد باشد.

فروش مد در بازی‌ها

یکی دیگر از راه های کسب درآمد با استیم، ایجاد و فروش مد است. مدها تغییراتی در بازی هستند که می‌توانند ظاهر یا بازی آن را تغییر دهند. اگر در برنامه نویسی مهارت دارید یا ایده خوبی برای یک مود دارید، می‌توانید آن را ایجاد کنید و آن را در استیم بفروشید.

معامله با دیگران

شما همچنین می‌توانید با معامله اقلام مجازی با سایر بازیکنان درآمد کسب کنید. بسیاری از بازیکنان حاضر به پرداخت پول واقعی برای آیتم های کمیاب یا مطلوب در بازی هستند. اگر مهارت پیدا کردن و به دست آوردن این اقلام را دارید، می‌توانید آنها را برای کسب سود بفروشید.

استریم گیم پلی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد با Steam، استریم گیم‌پلی است. اگر در بازی کردن مهارت دارید و از کانون توجه لذت می‌برید، می‌توانید گیم پلی خود را در پلتفرم هایی مانند توییچ یا یوتیوب پخش کنید و از طریق تبلیغات و حمایت مالی کسب درآمد کنید.

خلق یک بازی

در نهایت، می‌توانید با توسعه بازی‌های خود و فروش آن‌ها در Steam درآمد کسب کنید. اگر مهارت های ساخت یک بازی را دارید، این می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد به عنوان یک توسعه دهنده باشد.

همه چیز درباره استیم والت

از کجا گیفت کارت استیم بخریم؟

آرزوی هر گیمری است که بدون محدودیت، دنیای Steam را فتح کند، در آن بچرخد، هرچه خواست بخرد و بازی کند. حالا با امکان خرید گیفت کارت استیم از پاکسیت، فاصله شما تا دانلود بی‌انتها و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بی‌دردسر در استیم، تنها یک قدم است. کافیست مبلغ گیفت کارت مورد نظر و ریجن را مشخص کنید و دکمه خرید را بزنید. پاکسیت با ارزان‌ترین قیمت در ایران، آنچه را که همیشه در انتظارش بوده‌اید، در اختیارتان می‌گذارد.

ورود به وبسایت پاکسیت، خرید جم بازی‌ها و انواع گیفت‌ کارت

جمع‌بندی

استیم والت راهی امن و راحت برای گیمرها برای خرید بازی و سایر محتواها در Steam است. نیاز به کارت اعتباری را از بین می‌برد و به کاربران امکان می‌دهد پول خود را در یک مکان ذخیره کنند و به راحتی می‌توانند هزینه‌های خود را پیگیری کنند. با استیم والت، کاربران می‌توانند به سرعت و به راحتی خرید کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد زمان بیشتری را صرف بازی‌های مورد علاقه خود کنند.

منبع

کد خبر: ۲۰۱٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha