۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
بیش از پنج میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین ارایه می‌شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین:

بیش از پنج میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در قزوین ارایه می‌شود

قزوین-مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: پنج میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در قالب دوره های فنی و حرفه‌ای امسال برای متقاضیان در استان قزوین ارایه می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان قزوین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین اظهار داشت: این آموزش ها در سه بخش دولتی (مراکز ثابت)، آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و کارگاه های بخش خصوصی ارایه می شود.

محسن مددی افزود: از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای تعهد آموزشی در نظر گرفته شده برای استان قزوین در سال جاری شهم آموزشگاه های آزاد و مراکز ثابت دولتی هرکدام ۴۰ درصد و همچنین ۲۰ درصد نیز به کارگاه های بخش خصوصی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تعهدات آموزش مهارتی در استان قزوین در سال جاری نسبت به پارسال از رشد قابل توجهی برخوردار شده است،اظهار داشت: سال گذشته تعهدات آموزشی در نظر گرفته شده برای استان چهار میلیون و ۴۰۰ هزار ساعت بود که بین نیمی از آن متعلق به بخش دولتی و سایر مربوط به بخش خصوصی بود که به این رقم برای سال جاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت افزوده شده است.

این مسوول گفت: امسال تنوع خوبی در رشته های فنی و حرفه ای داریم که متناسب با نیازهای بازار کار و تقاضای واحدهای تولیدی و خدماتی است.

کد خبر: ۲۰٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha