۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۳
ضرورت رفع آسیب ها و ضعف های سیاستگذاری برای مناطق محروم و مرزی در بودجه سنواتی و برنامه هفتم
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد

ضرورت رفع آسیب ها و ضعف های سیاستگذاری برای مناطق محروم و مرزی در بودجه سنواتی و برنامه هفتم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، بر لزوم رفع آسیب ها و نقاط ضعف در برنامه های توسعه قبلی پیرامون سیاستگذاری برای رفع مشکلات مناطق محروم و مرزی در قالب بودجه سنواتی و برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدکریم حسینی، با بیان اینکه رفع مشکلات مناطق محروم، کم برخوردار و مرزی باید هم در بودجه ۱۴۰۲ و هم برنامه هفتم توسعه به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، گفت: متاسفانه تاکنون اقدام جدی در بودجه سنواتی و برنامه های توسعه در جهت رفع مشکلات مناطق محروم و مرزی انجام نشده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم اکنون لازم است توجه به ارتقاء وضعیت زندگی مردم در مناطق محروم، کم برخوردار و مرزی هم در بودجه ۱۴۰۲ و هم برنامه هفتم توسعه به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: رفع مشکلات این مناطق در گرو این است که به آسیب شناسی بودجه سنواتی و برنامه های توسعه قبلی به ویژه برنامه هفتم توسعه بپردازیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تاکید کرد: سیاستگذاری پیرامون رفع مشکلات مناطق محروم، کم برخوردار و مرزی در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه باید به گونه ای باشد که نتایج آن ملموس و قابل مشاهده باشد.

کد خبر: ۲۰۱٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      سلام، برنامه هفتم توسعه باید طبق ادعاهای دئیس سازمان برنامه و بودجه تا دو هفته دیگه ارایه بشه. وعده ی دو هفته چند بار توسط زئیس سازمان یرنامه و بودجه داده شده ولی تا کنون عملی نشده است. امید است مجلس در تدوین برنامه ی هفتم به دولت کمک کنه و کمتر از دو هفته دیگه برنامه هفتم رو بنویسه و ابلاغ کنه. ظاهرا سازمان برنامه و بودجه اهتمام لازم برای تدوین برنامه هفتم رو نداره. خدا نگهدار.