۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
احداث فرودگاه در اولویت طرح‌های اقتصادی است
فرماندار گناباد:

احداث فرودگاه در اولویت طرح‌های اقتصادی است

گناباد- فرماندار گناباد در بازدید از اجرای پیشرفت فرودگاه گفت: طرح ساخت فرودگاه گناباد در زمره ۱۶ طرح مهم اقتصادی این شهرستان در راستای مثلث توسعه اقتصادی و تفاهم‌نامه جلسه اقتصاد مقاومتی است که طی سال گذشته در سفر استاندار خراسان رضوی به گناباد در اولویت رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از فرمانداری گناباد حامد قربانی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی شاهد تأخیر در زمان‌بندی اجرا و ناهماهنگی بین پیمانکار فعلی و مشاور هستیم که امیدواریم با بذل‌توجه شرکت فرودگاه‌های کشور و اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی در بازه زمانی مقرر طی سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: برخلاف برخی از طرح‌های عمرانی که روند اجرای آن‌ها متوقف‌شده است، طرح فرودگاه گناباد در دست اجراست و تاکنون درمجموع ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است و پیمانکار احداث راه دسترسی و محوطه‌سازی آن انتخاب‌شده و در اسرع وقت کار خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به این‌که مدیر فرودگاه گناباد در این شهر حضور ندارد و به‌صورت پروازی فعالیت می‌کند و  استقرار این فرد به‌عنوان یک مدیر شهرستانی در گناباد مهم‌ترین خواسته است ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با استقرار وی و افزایش نظارت‌ها روند اجرای طرح سرعت یابد.

کد خبر: ۲۰٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha