۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
 کانادایی‌ها در مازندران نیروگاه برق می‌سازند
مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران و گلستان:

کانادایی‌ها در مازندران نیروگاه برق می‌سازند

ساری - مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران از ورود سرمایه گذاران و شرکت‌های کانادایی برای احداث نیروگاه‌های برق در استان خبر داد.

حسین افضلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به روند رو به رشد سرمایه گذاری‌های خارجی در بخش صنعت برق مازندران اظهار داشت: مجموع سرمایه گذاری های خارجی صورت گرفته از سوی کشورهای چین، فرانسه و آلمان تاکنون در استان ۲۹ میلیون دلار بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ مگاوات نیروگاه توسط سرمایه گذاران خارجی در مازندران احداث شده است، از عقد قرارداد با شرکت کانادایی خبر داد و گفت: این شرکت در سه نقطه زمین خریداری و مجوزهای لازم را دریافت کرده و قرار است به زودی نیروگاه های جدید برق را احداث کنند.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با عنوان اینکه شرکت برق منطقه ای مازندران در زمینه سرمایه گذاری خارجی رتبه اول را در کشور کسب کرده است، گفت: سرمایه گذاران داخلی نیز پنج پروژه نیروگاهی در شهرهای بابل، چمستان، آمل، بهشهر و گرگان با ظرفیت ۹۴ مگاوات احداث می کنند.

افضلی افزود: با حجم سرمایه گذاری جذب شده در سال گذشته هزار و ۴۵۰ ولت آمپر به ظرفیت ایستگاه ها افزوده شد و ۳۸ کیلومتر مدار به طول خط شبکه برق مازندران و گلستان اضافه شده است.

کد خبر: ۲۰٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha