۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی خراسان جنوبی در روزهای ۲۴ و ۲۵ دیماه
سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی خبر داد؛ 

تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی خراسان جنوبی در روزهای ۲۴ و ۲۵ دیماه

بیرجند- سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان در روزهای ۲۴ و ۲۵دی خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اعلام این خبر، به اخطار نارنجی هواشناسی به جهت برودت هوا اشاره کرد و گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار محترم خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: مراکز درمانی و بهداشتی، امدادی و عملیاتی و خدمات رسان از این قاعده مستثنی می باشند.

به گفته معاون استاندار؛ تمامی مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور بصورت مجازی می باشد و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می شوند.

عباس زاده متذکر شد: با توجه به تداوم موج سرما و به منظور امکان تامین گاز بویژه در بخش خانگی، از همه مردم و مشترکین عزیز می خواهیم که تمام همت خود را برای صرفه جویی در مصرف گاز به کار گیرند.


همچنین به همه هم استانی های عزیز توصیه می شود از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و از تردد در محورهای مواصلاتی به جهت لغزندگی و یخ زدگی ناشی از سرمای شدید بپرهیزند.

وی با تأکید بر این که این تصمیمات و توصیه ها صرفاً به جهت حفظ سلامت و رفاه هم استانی ها اتخاذ می‌گردد، گفت: همراهی و همکاری مردم عزیز تحقق بهتر تصمیمات و برنامه ها را به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ براساس مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و موافقت استاندار خراسان جنوبی، کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی روز شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه تعطیلی می باشند.

کد خبر: ۱۹۹٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha