۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
افزایش تولید لاستیک دست دلالان را از این بازار کوتاه می‌کند
معاون وزیر صنعت:

افزایش تولید لاستیک دست دلالان را از این بازار کوتاه می‌کند

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: تحریم لاستیک، زمینه نارضایتی جامعه را ایجاد می‌کند و افزایش تولید این محصول علاوه بر بی اثر کردن تحریم ها، دست دلالان را از این بازار کوتاه می‌کند.

به گزارش بازار، علی رسولیان در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه یک واحد تولید تایر در یزد، افزود: راه ایجاد اشتغال، معیشت و توسعه متوازن کشور از تولید می‌گذرد و اگر بخواهیم در کشور شاهد رونق معیشت و اشتغال مردم باشیم، باید تولید را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: فعالیت بخش خصوصی در کنار دولت می‌تواند مسیر تولید را هموار کند و در زمینه تولید لاستیک که یکی از نیازهای ضروری کشور است، در صورت تامین کل نیاز کشور توسط تولیدکنندگان داخلی می‌توانیم گامی در راستای خنثی‌سازی تحریم‌های دشمن در این زمینه برداریم.

رسولیان گفت: همواره تأکید رئیس‌جمهور بر رعایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است و دولت تلاش می‌کند با قیمت‌گذاری مناسب دست دلالان را در زمینه‌های مختلف کوتاه کند و صنعت لاستیک هم از این مسئله مستثنا نیست.

طرح توسعه واحد تولید لاستیک در یزد در زمینی به وسعت ۴۰۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۱۰ هزار متر مربع ایجاد شده است، برای راه اندازی این واحد تولیدی ۱۷ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و بیش از ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی انجام شده است.

این واحد تولیدی که برای هزار و ۵۰۰ نفر اشغال مستقیم ایجاد کرده است، در زمینه تولید انواع تایر و تیوپ خودرو فعالیت دارد و ظرفیت سالانه آن ۴۶ هزار تن است.

کد خبر: ۱۹۹٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha