۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
موانع صادراتی خوراک دام برداشته شد
وزیر جهاد کشاورزی:

موانع صادراتی خوراک دام برداشته شد

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به برداشت موانع صادراتی خوراک دام گفت: برای صادرات خوراک دام و طیور، سهمیه ویژه ای برای هر محصول، اختصاص داده شده است.

به گزارش بازار، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نمایشگاه خوراک دام، طیور و آبزیان با اشاره به برداشت موانع صادراتی خوراک دام گفت: برای صادرات خوراک دام و طیور، سهمیه ویژه‌ای برای هر محصول، اختصاص داده شده است.

ساداتی نژاد افزود: تا حدود ۲۴۰ هزار تن امکان صادرات برای این صنعت در نظر گرفته شده است.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه از رتبه بندی کارخانه‌های تولید کننده خوراک دام خبر داد و گفت: اتحادیه با کمک وزرات جهاد کشاورزی برای افزایش کیفت خوراک دام همکاری مشترک انجام می‌دهند.

چند روز گذشته نیز مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه تغذیه دام وزارتخانه گفت: کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان که فناوری‌های نو را در تولید بکار بگیرند از سیاست‌های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی برخوردار می‌شوند.

سید احمدرضا سیدعلیان با بیان این مطلب که وزارت جهاد کشاورزی برای کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان که فناوری‌های نو را در تولید بکار بگیرند تسهیلات و سهمیه نهاده بیشتر برای تولید می دهد گفت: اکنون در سامانه بازارگاه، کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان می‌توانند ۲۵ درصد ظرفیت اسمی خود از سهمیه نهاده‌ها برای تولید خوراک دام استفاده کنند و برای کارخانه‌هایی که با استفاده از فناوری‌های جدید، بهره‌وری‌شان را ارتقا دهند، این درصد افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۹۹٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha