۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
صادرات گاز خام برای کشور ثمره‌ اقتصادی چندانی ندارد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

صادرات گاز خام برای کشور ثمره‌ اقتصادی چندانی ندارد

اصفهان - نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: صادرات گاز خام برای کشور ثمره‌ای ندارد اما اگر این گاز تبدیل به فرآورده و کالاهایی شود که در صنعت پتروشیمی کشور مورد استفاده قرار گیرد ارزش افزوده خواهدداشت.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: انتظار ما از مسئولان این است که برای کاهش آلودگی هوای اصفهان و حفظ این تمدن کهن کمک کنند اما تاکنون به نوعی برعکس عمل شده است.

در زمینه میزان صادرات گاز از کشور باید تجدید نظر شود

وی با اشاره به میزان بالای خسارت اقتصاد اصفهان از آلودگی افزود: قرار نیست سود اقتصادی موجب زیان مردم یک استان و ازدیاد بیماری در میان آنها شود و از دیدگاه من در زمینه میزان صادرات گاز از کشور باید اصلاحاتی انجام شود.

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صادر کردن گاز خام برای کشور ثمره‌ای ندارد و اگر این گاز تبدیل به فرآورده و کالاهایی شود که در صنعت پتروشیمی کشور مورد استفاده قرار گیرد ارزش افزوده خواهد داشت و باعث اشتغالزایی نیز می‌شود.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: ما پیگیر چرایی مازوت سوزی در اصفهان هستیم، شهری که اکنون به عنوان آلوده ترین شهر کشور شناخته شده است اما این امر همیاری و همفکری مسئولان کشور را می طلبد.

کد خبر: ۱۹۹٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha