۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
کنترل مصرف مشترکان بزرگ استان تهران از راه دور
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد

کنترل مصرف مشترکان بزرگ استان تهران از راه دور

صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: ۴۰ درصد کل برق استان، توسط ۵۸ هزار مشترک بزرگ مصرف می‌شود که امسال مصرف این بخش از راه دور و به صورت هوشمند کنترل خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حسین صبوری با اشاره به اینکه این طرح به منظور مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف تابستان اجرا خواهد شد افزود: در این طرح سیستم‌های گرمایش مشترک بزرگ از جمله وزارتخانه ها، سفارتخانه ها، مراکز تجاری، بیمارستان‌ها و مجتمع‌های مسکونی بزرگ رصد می‌شود و در زمان اوج مصرف با هماهنگی انجام شده برای نیم تا یک ساعت خاموش و یا درجه دمای آن کنترل خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۴.۵ میلیون مشترک برق در تهران گفت: کنتور برق ۵۰ درصد از این مشترکان دیجیتالی است که از ۴ سال گذشته تاکنون هوشمند سازی کنتورهای مابقی مشترکان در دستور کار قرار گرفته است که البته مشترکان بزرگ در اولویت اجرای این طرح هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده از ۸ ماه گذشته برای گذر از اوج مصرف امسال، ادامه داد: پیش بینی می‌شود با اجرای طرح‌های برنامه ریزی شده، تامین برق در تابستان امسال بصورت پایدار و مستمر انجام شود.

صبوری با بیان اینکه سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان صرف توسعه و بهینه سازی شبکه برق برای تابستان می‌شود گفت: عقد قرارداد با مجتمع‌های تجاری و صنعتی برای همکاری در زمان اوج مصرف و مراکز دارای مولدهای برق، از جمله طرح‌های درحال انجام است که در زمان اوج مصرف با همکاری این مراکز از این زمان بدون مشکل عبور کنیم.

وی افزود: همکاری با کسب و کارهای نوین برای آموزش نحوه مدیریت مصرف برق با استفاده از روش‌های جدید از دیگر فعالیت‌های درحال انجام است که در مجتمع‌های بزرگ مسکونی عملیاتی خواهد شد.

کد خبر: ۱۹٬۹۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha