۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
واگذاری زمین در منطقه ویژه بوشهر مستلزم فعالیت و اشتغال‌ زایی است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

واگذاری زمین در منطقه ویژه بوشهر مستلزم فعالیت و اشتغال‌ زایی است

بوشهر- دشتی زاده مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: واگذاری زمین در منطقه ویژه بوشهر مستلزم فعالیت و اشتغال‌ زایی است.

احمد دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است و تمام توان و ظرفیت موجود را برای کاهش بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال به کار می‌گیریم.

وی افزود: مدیریت ارشد استان بوشهر نیز حمایت لازم را با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی و صنعتی و اقتصادی انجام می‌دهد و در سال جاری تعداد ۸۴ واحد تولیدی و صنعتی در استان احیا شده و به چرخه تولید برگشتند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه در واگذاری زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران، دقت و حساسیت لازم را داریم خاطر نشان کرد: واگذاری زمین در منطقه ویژه بوشهر مستلزم فعالیت و اشتغال‌ زایی است.

دشتی زاده تصریح کرد: تلاش و پیگیری جدی داشته‌ایم تا زمینه توسعه تولید و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فراهم شود.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین در منطقه ویژه بوشهر باید با تعهد ایجاد شغل و رونق کسب و کار باشد، افزود: از همه سرمایه‌گذاران جدید تعهد می‌گیریم که در صورتی که زمین بگیرند و کار نکنند، قرارداد آنها فسخ می‌ شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ادامه داد: بر همین اساس نشستی را با مدیرکل دادگستری استان بوشهر داشتیم و تاکید شد که زمین‌ هایی که گرفته شده و کاری در آنها انجام نشده و به تولید نرسیده است را برای واگذاری به سرمایه‌گذاران واقعی برگردانیم.

کد خبر: ۱۹۹٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha