۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
تصویب شرایط واگذاری سهام شرکت‌های پالایش نفت امام خمینی و پرسپولیس و استقلال

تصویب شرایط واگذاری سهام شرکت‌های پالایش نفت امام خمینی و پرسپولیس و استقلال

با حضور وزیر اقتصاد و اعضای هیات واگذاری شرایط واگذاری سهام شرکت‌های پالایش نفت امام خمینی و پرسپولیس و استقلال مورد بررسی و تصویب هیات قرار گرفت.

به گزارش بازار، با حضور خاندوزی رییس هیات و سایر اعضاءسیصد و نود و پنجمین هیات واگذاری در وزارت اموراقتصادی و دارایی برگزارشد. در این نشست تصویب قیمت، شرایط واگذاری، واگذاری بابت رد دیون و فروش سهام از طریق بازار سرمایه شرکت‌های پالایش نفت امام خمینی (ره) (شازند)، فرهنگی ورزشی استقلال، فرهنگی ورزشی پرسپولیس و صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان مورد بررسی و تصویب هیات قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در سیصد و نود و پنجمین جلسه هیات واگذاری که امروز صبح در وزارت اقتصاد و با حضور دکتر خاندوزی رییس هیات و سایر اعضاء برگزار شد و تصویب قیمت سهام پالایش امام خمینی (ره) _ شازند جهت واگذاری به بانک‌های صنعت و معدن، توسعه تعاون، پست بانک، بانک مسکن، بانک ملی، بانک سپه، بانک کشاورزی و بانک توسعه صادرات به منظور افزایش سرمایه آن‌ها از جمله مواردی بود که در نشست امروز هیات واگذاری مطرح شد.

همچنین تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری سهام شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و فرهنگی ورزشی پرسپولیس جهت عرضه از طریق بازار سرمایه از مواردی دیگری بود که در دستور کار امروز هیات قرار گرفت و در خصوص آن تصمیم گیری شد. قیمت گذاری مجدد شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری نیز آخرین دستور کار هیات واگذاری در نشست امروز بود که مورد بررسی و تصویب این هیات قرار گرفت.

کد خبر: ۱۹۹٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha