در صورت اجازه مردم تهران ۲۴۱ سایت نصب می‌شود

در صورت اجازه مردم تهران ۲۴۱ سایت نصب می‌شود

کارشناس فنی اپراتور ایرانسل گفت: هم اکنون در شهر تهران ۲۴۱ سایت آماده ساخت داریم که در صورت اجازه مردم نصب می‌شود.

به گزارش بازار، علیرضا مرادی افزود: تشعشعات سایت‌های هر اپراتوری استاندارد بین المللی دارد که ۴۰۰ است یعنی نرخ تشعشع بر سانتیمتر مربع اگر بیشتر از این عدد باشد، می‌توانند بگویند برای بدن انسان مضر است که در کشوری مانند سوئیس این عدد بیست و در کشور ما ۴ است.

وی اضافه کرد : این بدان معناست که اگر نرخ تشعشع بالای ۴ میلی وات بر سانتی متر مربع باشد حتی اجازه روشن شدن آن سایت را به ما نمی‌دهند و ایران بسیار سختگیرانه‌تر از تعهدات بین المللی عمل کرده است.

مرادی گفت: اطلاع رسانی ناکافی درباره اینکه تشعشعات این سایت‌ها برای مردم ضرری ندارد مشکلاتی پیش آورده و مردم را نگران کرده است و اجازه تاسیس سایت را به ما نمی‌دهند.

وی افزود: ما نقاط کوری داریم که سرعت اینترنت در ان جا به سبب نبود سایت و دکل پایین است و ما همه این نقاط را علامت گذاری کرده ایم که سایت را تاسیس کنیم و ۲۴۱ سایت در تهران آماده نصب است که اگر مردم اجازه دهند و منازل شان را در اختیار بگذارد و یا شهرداری همکاری کنند ما می‌توانیم سایت را آنجا نصب کنیم.

کارشناس فنی ایرانسل افزود: ۳۰ سایت هم داریم که در شهر تهران به واسطه شکایات مردم خاموش شده است.

وی گفت: ما سه موقعیت در تهران داریم که در یک موقعیت ۹۲ شکایت و در یک موقعیت ۶۵ و در موقعیت دیگر ۵۶ شکایت ثبت شده و این همان اماکنی است که این سایت خاموش شده است و مردم دائم از سرعت پایین اینترنت در آنجا گلایه دارند.

مرادی اضافه کرد: طبق پایش‌هایی که داریم هر منطقه ای که شکایت مردم بیشتر است نقطه کور داریم و سایت را می‌توانیم طراحی کنیم.

کد خبر: ۱۹۸٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha