۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
طرح ایمن سازی خطوط انتقال نفت صادراتی گچساران در حال انجام است
رئیس اداره نگهداری خطوط لوله شرکت نفت و گاز گچساران:

طرح ایمن سازی خطوط انتقال نفت صادراتی گچساران در حال انجام است

یاسوج- رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: طرح ایمن سازی خطوط لوله۱۶ و شش اینچ انتقال نفت صادراتی گچساران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا سلیمانی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این طرح ازبهره برداری بی بی حکیمه یک به تلمبه خانه گوره در حال انجام بوده و این خطوط در برخی از نقاط با خاک تماس دارند و درجاهایی که درمعرض آبراهه ها و سیل قرار دارند ناایمن تشخیص داده شده است.

وی بیان داشت: این پروژه با هدف جلوگیری از وقفه در کار تولید نفت، بالا بردن ضریب ایمنی و پیشگیری از آثار زیانبار زیست محیطی اجرا خواهد شد.

سلیمانی تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دومین تولید کننده نفت در کشور و یکی از پنج شرکت اصلی تابع مناطق نفت‌خیز جنوب بوده که در تولید گاز سهم عمده ای در اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: ایمن سازی خطوط لوله صنعت نفت و گاز اولویت این شرکت است و عملیات ایمن سازی ۳۴ کیلومتر از خطوط لوله نفت صادراتی این شرکت در گچساران آغاز شده است.

سلیمانی اظهار داشت: قرار گرفتن تاسیسات این شرکت در چهار استان و گستردگی خطوط لوله های نفت و گاز در سخت ترین مناطق صعب العبور و ایمن سازی این خطوط نیاز به کاری جهادی دارد که خوشبختانه کارکنان نفت گچساران در تمامی عملیات ها موفق بوده اند.

کد خبر: ۱۹۷٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha