۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
بهره برداری هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی کشور
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ایران خبرداد؛

بهره برداری هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی کشور

رشت- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از بهره برداری هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، علی رسولیان در دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: طرح توازن سرمایه گذاری صنعتی در نقاط مختلف کشور برای برقراری عدالت و توزیع سهم یکسان از سرمایه گذاری در شهرهای بزرگ و کوچک از سوی این وزارتخانه به جد دنبال می شود و در مناطقی که کمتر مورد توجه قرار گرفته، تمرکز ویژه ای بر حوزه صنعت شده است.

علی رسولیان، با بیان اینکه توسعه زیرساختها و حمایت از بنگاه های کوچک در دستور کار وزارت صمت است، افزود: بخش تولید کشور طی سال جاری از رشد مناسبی برخوردار بوده و از ابتدای سال تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی کشور بهره برداری شده که نوید دهنده رشد تولید است.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان دارای ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با ۹۳۳ واحد بهره بردار است، گفت: در زمان حاضر ۱۶ هزار و ۸۰۳ نفر در این تعداد واحد بهره بردار(طبق پروانه) اشتغال دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهوری و پیگیری های استاندار گیلان و تخصیص اعتبارات مناسب در سفر دولت سیزدهم به این استان، شاهد توسعه فعالیت های شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان باشیم.

کد خبر: ۱۹۶٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha