۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
احیا ۲۵۰۰ واحد اقتصادی راکد و نیمه تعطیل

احیا ۲۵۰۰ واحد اقتصادی راکد و نیمه تعطیل

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت ؛ در یک سال اخیر ۲ هزار و ۵۶۰ واحد اقتصادی نیمه تعطیل و راکد به کمک نیروهای مردمی احیا شده است.

به گزارش بازار، امیرحسین مدنی نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: در یک سال اخیر ۲ هزار و ۵۶۰ واحد اقتصادی نیمه تعطیل و راکد به کمک نیروهای مردمی احیا شده است.

مدنی گفت: باتوجه به لزوم افزایش مشارکت مردم در سازندگی و پیشرفت کشور و همچنین تعدد نهادهایی که در حوزه روستایی و مناطق محروم مشغول به کار هستند شورایعالی جهاد سازندگی تشکیل شد که جمعی از جهادگران برجسته کشور نیز علاوه بر نهادها و سازمان‌های دولتی بعنوان اعضای حقیقی در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه ما در شورایعالی جهاد سازندگی دو کار اصلی را قرار است به انجام برسانیم گفت: جهاد تولید و جهاد تبیین از مهمترین اقدامات ما در این شوراست.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تصریح کرد: امسال در حوزه نوشت افزار داخلی کار ویژه‌ای برای محرومین آغاز کردیم و همچنین در بخش تولید انرژی‌های نو ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی در حوزه مناطق محروم را در یک سال قرار است راه اندازی کنیم.

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی ادامه داد: در حوزه احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه تعطیل که رهبر معظم انقلاب نیز به آن تاکید کرده اند در یک سال اخیر ۲ هزار و ۵۶۰ واحد اقتصادی نیمه تعطیل و راکد به کمک نیروهای مردمی احیا شده است که این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۹۶٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha