۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
تا پایان سال تکلیف رتبه همه معلمان مشخص شود
رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

تا پایان سال تکلیف رتبه همه معلمان مشخص شود

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد که انتظار می‌رود تا پایان سال تکلیف رتبه همه معلمان گرامی با ممیزی دقیق و صحیح تعیین و ابلاغ شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به وزیر آموزش و پرورش به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر نوری
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم

احتراماً ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت تصویب قانون نظام رتبه‌بندی معلمان و اجرایی شدن بخش مهمی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اینک پس از گذشت قریب به ۱۰ ماه (تاریخ تصویب قانون ۱۴۰۰/۱۲/۱۵) هنوز فرآیند رتبه‌بندی به طور کامل انجام نپذیرفته و تکلیف رتبه بندی معلمان گرامی تعیین نشده است در حالی که در این زمان حداقل بخش مهمی از رتبه‌ها قابل ممیزی و تعیین تکلیف بود. البته پرداخت علی الحساب و تعیین حداقل رتبه برای کلیه معلمین عزیز جهت دریافت بخشی از حق فوق العاده رتبه‌بندی جای بسی تقدیر دارد لیکن تطویل در اجرای قانون و همچنین نگران نمودن ۸۰ هزار معلم مهرآفرین قطعاً تاثیر منفی بر جذابیت جامعیت و اثرگذاری این قانون خواهد داشت.

انتظار دارد تا پایان سال تکلیف رتبه همه معلمان گرامی با ممیزی دقیق و صحیح تعیین و ابلاغ گردد تا ما را در رسیدن به اهداف اصلی قانون که همانا افزایش کیفیت آموزش در کشور و ارتقاء شمع و منزلت معلمان عزیز میباشد رهنمون سازد.

قبلا از تلاش‌ها و مسائلی دلسوزانه جناب‌عالی صمیمانه سپاسگزارم.

کد خبر: ۱۹۵٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha