۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
Galaxy A۵۱ سامسونگ بهترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان / مشتریان در جهان  به گوشی های مقرون به صرفه روی آوردند
بهترین گوشی اندرویدی جهان

Galaxy A۵۱ سامسونگ بهترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان / مشتریان در جهان به گوشی های مقرون به صرفه روی آوردند

Galaxy A۵۱ سامسونگ با صفحه نمایش جذاب بهترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ شد.

فاطمه محمدی پور؛ بازار- استفن سیلور ، نویسنده بخش فناوری نشنال اینترست اخیرا گزارشی در مورد بهترین گوشی هوشمند جهان در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است. ترجمه متن گزارش در ادامه آمده است.

شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics این هفته ارقامی را نشان داد که نشان می دهد Galaxy A۵۱ سامسونگ پرفروش ترین تلفن هوشمند اندرویدی سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ ،با فروش شش میلیون دستگاه شده است. با این حال ، A۵۱ فقط با بیش از دو درصد سهم از بازار ، این عنوان را به خود اختصاص داد و این نشان می دهد که بازار اندروید  بسیار گسترده است.

با توجه به گزارش شرکت تحقیقاتی جهانی تلفن هوشمند Xiaomi Redmi ۸ اسمارتفون شماره دو اندروید با سهم ۱.۹ درصد است و این مهم نشان می دهد مشتریان به مدلهای مقرون به صرفه تر روی آورده اند. S۲۰ + سامسونگ با ۱.۷ درصد فروش رتبه سوم را به خود اختصاص داد و این تنها تلفن ممتازی بود که رکورد شش مورد برتر را شکست.

از شش تلفن برتر در سراسر جهان ، برند سامسونگ ۴ مورد از ۶ مورد برتر را به خود اختصاص داد و شیائومی دو مورد برتر  دیگر را از آن خود کرد. سامسونگ گلکسی A۱۰s ، شیائومی ردمی نوت ۸ و گلکسی A۲۰ سامسونگ رتبه های چهارم ، پنجم و ششم را از آن خود کردند.

در همین حال، ۸۶ درصد از ۲۷۵ میلیون تلفن هوشمند فروخته شده در سراسر جهان مبتنی بر نرم افزار اندروید است.

«نیل ماوستون»، مدیر اجرایی استراتژی آنالیتیکس گفت: گوشی هوشمند A۵۱ سامسونگ در همه مناطق ، به ویژه در اروپا و آسیا محبوب است. شیائومی ردمی ۸ دومین مدل مشهور تلفن هوشمند اندرویدی در جهان است که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ از ۱.۹ درصد بازاریابی برخوردار است، سری گوشی های هوشمند شیائومی در هند و چین و به طور فزاینده ای در اروپا بسیار خوب به فروش می رسد. Galaxy S۲۰ +  سامسونگ با ۱.۷ درصد سهم مقام سوم را در اختیار دارد و تنها مدل فوق العاده پریمیوم است که در رده بندی شش گوشی برتر ما قرار دارد.

با توجه به نام تجاری، سامسونگ ۲۱ درصد سهم بازار را در اختیار داشت ، هواوی با ۱۸ درصد و اپل با ۱۴ درصد در رتبه دوم و سوم قرار داشتند

استراتژی آنالیتیکس ماه گذشته اعلام کرد که محموله های گوشی های هوشمند در سه ماهه اول ۱۷ درصد کاهش یافته و این بدترین افت در تاریخ این گروه است. با توجه به نام تجاری، سامسونگ ۲۱ درصد سهم بازار را در اختیار داشت ، هواوی با ۱۸ درصد و اپل با ۱۴ درصد در رتبه دوم و سوم قرار داشتند.

براساس گزارش هایی که توسط Counterpoint Research  در اوایل ماه جاری منتشر شد ، سه گوشی هوشمند برتر ایالات متحده آمریکا در سه ماهه اول همه آیفون بودند که آیفون ۱۱ ، آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون XR در رتبه اول ، دوم و سوم قرار دارند. پس از آن سامسونگ A۱۰e و A۲۰ قرار دارند.

جولیا وینت ، یکی از مدیران استراتژی آنالیتیکس گفت: همانطور که اپراتورهای تلفن همراه، یارانه ها را در سالهای اخیر کاهش داده اند و بسیاری از کشورها اکنون در حال رکود پس از ویروس هستند ، مصرف کنندگان تلفن های هوشمند در سطح جهان به طور فزاینده ای نسبت به قیمت حساس می شوند و به دنبال مدل های جدید اندرویدی هستند که با قیمتی کمتر بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد.

اکنون ویژگی های  Galaxy A۵۱ سامسونگ بهترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان در سه ماهه اول ۲۰۲۰ را مرور می کنیم.

گلکسی A۵۱ نسخه‌ای به‌روزشده از میان‌رده‌ی محبوب سامسونگ است و ویژگی‌هایی همچون دوربین بهبودیافته و نمایشگر کم‌حاشیه‌تر را به‌همراه اندروید ۱۰ برای کاربر به‌ارمغان می‌آورد.

سامسونگ گلکسی A۵۱ همراه با یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و باریک، می‌تواند از نظر بسیاری از کاربران جذاب دیده شود.  سامسونگ A۵۱ در چهار رنگ مشکی، سفید، صوتی و آبی عرضه شده است. گلکسی A۵۱ از صفحه نمایش سوپر آمولد بهره می‌برد و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ آن، امکان پخش فیلم و تجربه بازی‌های مختلف را در حالت فول اچ‌دی فراهم می‌کند.

دوربین چهارگانه گوشی سامسونگ گلکسی A۵۱ انعطاف پذیری بسیار خوبی هنگام عکاسی خواهد داشت. باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی گوشی A۵۱ سامسونگ، برای انتخاب در این رده قیمت مناسب به‌نظر می‌رسد. عملکرد باتری در حالت شارژدهی بسیار مناسب است.

باتری سامسونگ A۵۱ بهینه‌سازی‌های زیادی را تجربه کرده است و به‌همین علت می‌تواند نمره قبولی را از کاربران زیادی بگیرد. سامسونگ A۵۱ جزو آن‌دسته از گوشی‌هایی است که مرز بین گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار سامسونگ را باریک‌تر می‌کند و قیمت متعادل آن، بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جذب می‌کند.

کد خبر: ۱۹٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha