۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی؛ ۲۹ آذر

برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی؛ ۲۹ آذر

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از ۲۹ آذر تا ۲ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، افزایش سطح تولید و حجم مبادلات بازرگانی خارجی، توسعه همکاری‌های اقتصادی، ایجاد رقابت‌های سالم داخلی و بین‌المللی، تبادل اطلاعات و دانش فنی، انتقال فناوری و توسعه و گسترش ارتباطات بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی است.

در این نمایشگاه گروه‌های کالایی همچون انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی، محصولات صوتی و تصویری، انواع ماشین‌های شوینده، سرویس و ظروف آشپزخانه شامل (چینی، تفلون، استیل، سرامیک)، محصولات پخت‌وپز شامل (اجاق گاز و کباب پز، باربیکیو و سرخ کن)، سبد محصولات شامل جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری، چرخ‌گوشت، چای‌ساز، چرخ‌خیاطی، و انواع قطعات عرضه می‌شود.

براساس این گزارش؛ صنعت لوازم خانگی ایران با قدمتی بیش از ۷۰ سال از حیث تنوع و گستره تولید، جزء صنایع مهم کشور محسوب می‌شود و اشتغال ایجاد شده در این صنعت، صنایع بالادستی و قطعه‌سازی، فرصت بسیار خوبی را برای فعالان این صنعت فراهم کرده است تا بتوانند به توسعه همکاری، انعقاد قراردادهای جدید، تبادل دانش و نو آوری‌ها در این صنعت بپردازند.

این نمایشگاه با حضور فعالان صنعت لوازم خانگی به مدت ۴ روز از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر: ۱۹۴٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha